حداقل «آزاده» باشید خانم نامداری!

دیروز عکس‌ها و تصاويري از آزاده نامداري مجري جنجالي صدا و سيما در فضاي مجازي منتشر شد که او را بدون حجاب نشان مي‌داد. اين تصاوير با واکنش عمومي و گسترده در شبکه‌هاي مجازي مواجه شد. به گزارش «شایان فیلم» آزاده نامداري ساعتي قبل با انتشار ويدئويي اعلام کرد اين تصاوير مربوط به يک جمع خانوادگي بوده و نسبت به انتشار آن اظهار گلايه و بي اطلاعي کرد. در تصاوير منتشر شده نامداري در کنار همسر و دخترش ديده مي‌شود. آزاده نامداري که پيش از اين ازدواجش با فرزاد حسني به متارکه منجر شده بود، حدود دو سال قبل با همسر جديدش ازدواج کرد و اکنون داراي يک فرزند است. به نظر ميرسد تصاوير منتشر شده از وي در خارج از کشور(سوئیس) بوده است.

انتشار تصاویر بی حجاب آزاده نامداری در خارج از کشور جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه علی غفاریان، مدیرمسئول پایگاه خبری صراط در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مدتهاست كه از برخي از مسائل او مطلع هستم. بارها هم در سايت صراط انتقادات تندي رو در مورد خودش و برنامه هاي مساله داري كه اجراي اونو بر عهده داشته مطلب نوشتيم و بارها هم جوابيه داده.اما هميشه همينطور بوده: ماستمالي خانوم نامداري اينبار فاجعه بار تر از دفعات قبل است! ايشون بعد از انتشار تصاوير بي حجابشون و البته نوشيدني هاي متنوعي كه ميل ميكنن (صرف نظر از درست يا غلط بودن تهيه و انتشار اين تصاوير)، در فيلمي مدعي شدن كه در بين محارم خودشون بودن و فقط براي لحظه اي روسري از سرشون افتاده!

سه نكته: اول: مگه در بين محارم نيازي به سر كردن روسري هست ؟/دوم: يعني در بين محارم ايشون جاسوس وجود داره كه تصاويرشو پخش كرده؟/سوم: به خوبی از تصاویر مشخصه که اثری از روسری نیست!/ خانوم نامداری، با دستمال کثیف نمیشه جایی رو تمیز کرد. با دروغ بدترش نکن!

زندگى خصوصى هركسى به خودش مربوط است

اما جناح مقابل، درباره این اتفاق نظر دیگری دارد. محمدعلی ابطحی از چهره های مشهور اصلاح طلب این گونه به انتشار تصاویر جنجالی آزاده نامداری واکنش نشان داد:

انتشار تصاوير بى روسرى خانم آزاده نامدارى با همسرش و فرزند كوچكش كه دزدكى گرفته شده اوج رذالت اخلاقی است. البته كه همسر هيچ آدمى در مقابل شوهرش روسرى سر نمى كند. كاش ما اخلاق داشتيم و اين تصاوير خصوصى را منتشر نمى كرديم. كاش عقل هم داشتيم و مي فهميديم زن در مقابل همسر كار بدى نكرده اگر روسري ندارد و مهمتر كاش بفهميم زندگى خصوصى هركسى به خودش مربوط است.

تکمیلی:

در پی انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری در فضای مجازی، وی در صفحه اینستاگرامش یادداشت کوتاهی منتشر کرد. او نوشت:“من یک مادر هستم، از مردم عزیز التماس دعا و کمی تفکر و رفعت دارم”.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده