چه کسانی نامزد ساخت فیلم جدید «جیمز باند» هستند

کمپانی های تهیه کننده مجموعه فیلم های «جیمز باند» درصدد تعیین کارگردان سازنده فیلم بعدی «جیمز باند» هستند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، دنیس ویلنوو و دیوید مکنزی از جمله کارگردان هایی هستند که گفته می شود در فهرست نهایی برای انتخاب سازنده فیلم بعدی «جیمز باند» جای دارند.در حالی که دو کمپانی ائون و ام جی ام به تازگی تاریخ اکران فیلم جدید جیمز باند را اعلام کردند، قدم بعدی در ساخته شدن فیلم بعدی مامور ۰۰۷ انتخاب کسی است که باید روی صندلی کارگردانی بنشیند.

بر مبنای گزارش ها یان دمانژ کارگردان فرانسوی که فیلم تریلر «۷۱ دقیقه» را در سال ۲۰۱۴ ساخته و اکنون در حال ساخت فیلم «ریک پسر سفید» است یکی از چهره های مطرح برای این کار است. این کارگردان ۴۰ ساله برنده جایزه بهترین کارگردان فیلم مستقل بریتانیا شده است.دنیس ویلنوو کارگردان ۴۹ ساله کانادایی و سازنده «بلید رانر ۲۰۴۹» و دیوید مکنزی کارگردان ۵۱ ساله بریتانیایی که فیلم «اگر سنگ از آسمان ببارد» را در سال ۲۰۱۶ در اکران داشت و به بیشتر فهرست های جوایز سینمایی راه یافته بود، از دیگر چهره های مورد نظر هستند.

سم مندس که گفته است پس از کارگردانی «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ و «اسپکتر» در ۲۰۱۵ فیلم بعدی را کارگردانی نمی کند موجب فروش ۱.۱ میلیارد دلاری و ۸۸۰ میلیون دلاری این دو فیلم در دنیا شد.در عین حال انتظار می رود دنیل کریگ نیز که در چهار فیلم اخیر بازی کرده، برای آخرین بار در این فیلم لباس جیمز باند را بر تن کند.

هنوز روشن نشده کدام کمپانی توزیع کننده فیلم خواهد بود و این در حالی است که قرارداد سونی برای انجام این کار به پایان رسیده و به همین منظور کمپانی برادران وارنر و چندین کمپانی معتبر دیگر به عنوان کاندیدا مطرح هستند. بیست و پنجمین جیمز باند ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده