روایت بازیگر خط قرمز از روزهای کم‌کاری

پویا امینی گفت: من کم‌کار شده‌ام چون در کل تولیدات کاهش یافته و به من نقش بزرگی پیشنهاد نمی‌شود. شما به تعدادی فیلم که ساخته می‌شود نگاه نکنید، آنها بازیگران خودشان را دارند، این رزوها کاری که به من پیشنهاد شود بسیار کم شده است. این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: سال گذشته در سریال "کامنت" به کارگردانی "راما قویدل" به ایفای نقش پرداخته‌ام اما هنوز در مورد زمان دقیق پخش آن اطلاع دقیقی ندارم. علاوه بر آن دو کار سینمایی به من پیشنهاد شده که هنوز قطعی نشده و نمی‌توانم اطلاعات خاصی در مورد آنها بدهم.

وی درباره کم‌کاری‌های خود در عرصه بازیگری سینما افزود: من کم‌کار شده‌ام چون در کل تولیدات کاهش یافته و به من نقش بزرگی پیشنهاد نمی‌شود. شما به تعدادی فیلم که ساخته می‌شود نگاه نکنید، آنها بازیگران خودشان را دارند، این روزها کاری که به من پیشنهاد شود بسیار کم شده است.بازیگر سریال "خط قرمز" در همین راستا ادامه داد: مگر چند مجموعه و یا فیلم در سال تولید می‌شود که من بخواهم در آنها بازی کنم؟ زمانی بود که پیشنهادات بسیار بالا بوده و هفتگی ارائه می‌شد اما این سالها به علت‌های مختلف تولیدات یا کم شده و یا اینکه محدود به عده خاصی است.

امینی پیشنهادات ارائه شده برای ایفای نقش را ضعیف خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال پیشنهاداتی به من شده اما یا در ابتدا فیلمنامه مرا راضی نکرد و یا اینکه نقش نقشی نبود که من بتوانم در آن به درستی بازی کنم. سینمای امروز ما نیازمند تغییر و تحول است و امیدوارم روزی برسد که تولیدات ما به حدی باشد تا اکثر بازیگران بتوانند در فضایی درست به هنر خود بپردازند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده