تام هاردی به سراغ خاطرات جنگ بوسنی می‌رود

تام هاردی بازیگر 39 ساله انگلیسی که این روزها با «دانکرک» کریس نولان به سالن‌های سینما برگشته، درصدد است فیلمی با محوریت جنگ بوسنی را تهیه‌کنندگی و بازی کند. به گزارش شایان فیلم و به نقل از آی ‌سینما، این پروژه سینمایی با عنوان «جنگ من پایان یافته، خیلی دلتنگش هستم» بر اساس کتابی به قلم آنتونی لوید روزنامه‌نگار انگلیسی و خبرنگار جنگ روایت می‌شود. گوین اوکانر فیلمساز امریکایی که ساخت فیلم‌هایی همچون «خلسه دلپذیر»، «غرور و افتخار» و «مبارز» را در کارنامه دارد، این پروژه را کارگردانی می‌کند.

کتاب لوید که در سال 1999 منتشر شد، روایت شخصی نویسنده از جنگ بوسنی است و همزمان میان تجربیات او در بوسنی و تاملات شخصی‌اش مربوط به دورانی که در ارتش بریتانیا گذرانده، طلاق والدینش، جدایی‌اش از پدرش و اعتیادش به هرویین در رفت و برگشت است.هاردی در توضیح این پروژه سینمایی به «ورایتی» گفت: «جنگ من پایان یافته» روایتی خشن و در عین حال، شکننده از وضعیتی است که هم به ماهیت اعتیاد و هم تجربه جنگ پرداخته است. بازیگر 39 ساله انگلیسی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: «خواندن کتاب و کلمات و تجربیات آنتونی مرا میخکوب کرد و شخصا برای من او و اثرش از اهمیتی بالا برخوردارند.»

اوکانر همچنین تهیه‌کنندگی این پروژه را به همراه هاردی بر عهده دارد. این نویسنده و کارگردان امریکایی آخرین‌بار سال گذشته، تریلر جنایی «حسابدار» با بازی بن افلک، آنا کندریک و جی کی سیمونز را بر پرده سینماها داشت.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده