دنباله «زن شگفت‌انگیز» دسامبر 2019 می‌آید

اولین دنباله فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز» با بازی گل گدوت برای اکران در دسامبر 2019 آماده می‌شود. به گزارش شایان فیلم و به نقل از آی سینما، این فیلم 149 میلیون دلاری موفق که متعلق به استودیوی «برادران وانر» است، در مدت کم‌تر از دو ماه اکران گسترده در سینماهای امریکای شمالی بیش از 391 میلیون دلار فروش کرده و در حال حاضر، فروش جهانی آن از مرز 780 میلیون دلار فراتر رفته است. پتی جنکینز کارگردان فیلم اصلی با همکاری جف جانز و جان برگ سناریوی قسمت دوم را پیشاپیش آغاز کرده است.

پخش «برادران وارنر» تاریخ قطعی اکران «زن شگفت‌انگیز 2» را جمعه 13 دسامبر‌ 2019 (22 آذر 98) اعلام کرده است. توبی امریک رییس استودیوی وارنرها در گفت‌وگو با «ورایتی» یادآور شده خط داستانی فیلم بعدی با قسمت اول متفاوت است و در دوران جنگ جهانی اول رخ نمی‌دهد. با این حال، احتمال دارد حوادث آن باز هم در بستر تاریخ گذشته شکل بگیرد.جنکینز به عنوان اولین کارگردان زن تاریخ سینما که ساخت یک فیلم ابرقهرمانی تا این حد موفق را در کارنامه دارد، به همراه جف جانز ناظر جهان سینمایی دی سی و همچنین جان برگ نماینده استودیوی «برادران وارنر» مشغول نگارش سناریوی قسمت دوم «زن شگفت‌انگیز» است.

این کارگردان 46 ساله در همان نخستین روزهای اکران «زن شگفت‌انگیز» اعلام کرده بود داستان دنباله بعدی احتمالا به جای اروپا در ایالات متحده رخ می‌دهد. با وجود مشارکت جنکینز در مرحله نگارش فیلمنامه، وارنرها هنوز از او به عنوان کارگردان فیلم دوم نام نبرده‌اند.«زن شگفت‌انگیز» چهارمین فیلم پروژه «جهان گسترش یافته دی سی» است که در سال 2013 با اکران گسترده «مرد پولادین» آغاز شد و با دو فیلم ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و «جوحه انتحاری» ادامه یافت. «زن شگفت‌انگیز» علاوه بر موفقیت تجاری با استقبال گسترده منتقدان هم روبه‌رو شده است. میانگین آرای مثبت منتقدان در وبسایت «راتن تومیتوز» تا اینجا 92 درصد اعلام شده است. این فیلم بعد از بازسازی «دیو و دلبر»، دومین فیلم پرفروش سال 2017 به شمار می‌رود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده