افتتاح جشنواره سن سباستین با فیلم ویم وندرس

درام عاشقانه حادثه ای «مخفی سازی» جدیدترین ساخته ویم وندرس، شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین را افتتاح می کند. به گزارش شایان فیلم از آی سینما، درام عاشقانه حادثه ای «مخفی سازی» جدیدترین ساخته ویم وندرس، شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین را افتتاح می کند. فیلمساز سرشناس سینمای آلمان به همراه آلیشیا ویکاندر ستاره زن فیلم جدیدش به اسپانیا سفر خواهد کرد تا در شب افتتاحیه این رویداد سینمایی در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) حضور داشته باشد. فیلم جدید وندرس در بخش مسابقه اصلی سن سباستین برای دریافت جایزه صدف طلایی رقابت خواهد کرد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، فیلمساز 71 ساله آلمانی جدیدترین ساخته بلند خود را در برلین، مادرید، تولدو و چندین نقطه در فرانسه و جیبوتی مقابل دوربین برده است. ویکاندر و جیمز مک اووی دو بازیگر اصلی این عاشقانه 112 دقیقه ای هستند که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده است.مک اووی نقش شخصیتی به نام جیمز مور را در این فیلم ایفا کرده است که هنگام اقامت در هتلی دورافتاده در نورماندی، دلباخته زنی به نام دنیل فیلندرز (ویکاندر) می شود. هر دو برای انجام ماموریت هایی جداگانه و خطرناک از یکدیگر جدا می شوند و در ادامه معلوم می شود مور برای سازمان اطلاعاتی بریتانیا کار می کند و توسط گروه های افراطی در سومالی گروگان گرفته شده است.

وندرس پیش از این در سال 2002، به عنوان رییس هیات داوران بخش مسابقه در جشنواره سن سباستین حضور داشت. او چندین جایزه معتبر بین المللی از جمله شیر طلایی ونیز برای «وضعیت چیزها»، نخل طلا برای «پاریس، تگزاس» و جایزه بهترین کارگردان جشنواره کن برای «زیر آسمان برلین» را در کارنامه دارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده