«رحیم نوروزی» جایگزین «کامبیز دیرباز» شد

رحیم نوروزی جایگزین کامبیز دیرباز در نمایش جدید ایوب آقاخانی شد.ایوب آقاخانی، نویسنده و کارگردان نمایش «هفتِ عصرِ هفتمِ پاییز»، با ترکیب متفاوت و جدیدی از بازیگران آخرین کار گروه تئاتر «پوشه» را جهت اجرا در تالار چهارسو مجموعه‌ تئاترشهر آماده می‌کند.

«هفتِ عصرِ هفتمِ پاییز » که در دل داستانی عاشقانه نقبی به زاویه‌هایی از زندگی قهرمان ملی تاریخ جنگ ایران و عراق، شهیدمحمد جهان‌آرا، می‌زند، از نیمه‌ی دوم شهریور با بازی رحیم نوروزی، لیلا بلوکات و محسن بهرامی روی صحنه خواهد رفت. پیش از این در اخبار نام کامبیز دیرباز و نگار فروزنده به‌عنوان بازیگران این اثر منتشر شده بود.آقاخانی درباره این تغییر گفت: «کامبیز دیرباز و نگار فروزنده، که هر دو بازیگران بسیار خوب و قابل اعتنایی هستند، پیش از رسیدن من به نسخه‌ی نهایی متن و بر اساس مفروضات نویسنده در ترکیب کار قرار گرفته بودند، اما مسیر نگارش مرا به متن متفاوتی رساند.»

سرپرست گروه تئاتر پوشه افزود: «کامبیز دیرباز و نگار فروزنده به خاطر لطف بیش از حدشان به بنده و همچنین اعتماد و دوستی اجازه دادند که در خیالاتم نمایشنامه‌ام را با حضور آن دو روی صحنه ببینم. حتی از زوایایی برنامه‌هایمان را هم با هم هماهنگ کردیم و این منّتی‌ست که تا ابد در قاموس همکاری و دوستی در دل و ذهن من خواهد ماند، اما با مشورت با خود آن عزیزان و همچنین نگاه جدید تزریق‌شده به متن حضور ترکیبی متفاوت، الزامی و گریزناپذیر است.»

نویسنده و کارگردان «تکه‌هاتی سنگین سرب» و «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» در پایان اشاره کرد: «من بازی‌های رحیم نوروزی و حضور خاص لیلا بلوکات را بسیار دوست دارم و برای این همکاری مدت‌ها دورخیز کرده بودم و چقدر خوشحالم که این نمایش بهانه‌ای شد تا با دو دوست قدیمی و توانمند همکاری داشته باشم. اولین بار عزم همکاری با رحیم نوروزی سال ۱۳۸۲ شکل گرفت که متأسفانه تقدیر من مانع از حضور او در روزهای زرد شد. »

«هفتِ عصرِ هفتمِ پاییز» به‌عنوان سومین حلقه از تریلوژی پرتره‌نگاری‌های جنگِ آقاخانی محسوب می‌شود که پس از کابوس شب نیمه‌ی آذر و تکه‌های سنگین سرب، شهریور ماه امسال در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده