تارانتینو قتل همسر پولانسکی را به تصویر می کشد!

کوئین تارانتیو، کارگردان فیلمهایی چون «پالپ فیکشن» و «حرامزاده های لعنتی» قرار است بر اساس داستانی واقعی قتل همسر رومن پولاسکی و شش نفر دیگر را توسط چارلز منسون به تصویر بکشد. اما چارلز منسون کیست و چه کرده است؟به گزارش شایان فیلم به نقل از دیباچه، کوئین تارانتینو، کارگردان آثار خونین سینما، قرار است بر اساس داستانی واقعی، فیلمی جدید بسازد و در آن به چگونگی قتل آدمهایی بپردازد که توسط خانواده ای سنگدل سلاخی شده اند.

آخرین اثر کوئین تارانتینو که پس از فیلمهای «سگ‌های انباری»، «پالپ فیکشن»، « جکی براون»، «بیل را بکش1» «بیل را بکش2»، «ضد مرگ»، «حرامزاده‌های لعنتی»، «جانگوی آزادشده» نهمین اثر این کارگردان به حساب می آید با دیگر آثار او متفاوت است؛ زیرا شخصیتی تخیلی ندارد و همه آدمهای آن ما به ازای بیرونی دارند.نهمین فیلم کوئین تارانتینو، درباره جانی معروف چارلز منسون است؛ موسیقی دانی که به اتفاق خانواده اش عده ای را در اقامتگاه رومن پولانسکی کارگردان مطرح سینما به قتل می رسانند.

چارلز منسون، تبهکاری آمریکایی است که در یکی از شبهای ماه اوت 1969 به اتفاق خانواده اش هفت نفر را به ضرب گلوله و سلاح سرد به طرز فجیعی به قتل رساند که در میان مقتولان «شرون تیت» همسر رومن پولانسکی نیز حضور داشت.چارلز منسون در همان سالها و پیش از وقوع اتفاق، جنگی بزرگ را میان سیاهان و سفیدپوستان پیش بینی می کرد و معتقد بود که طی دوران جنگ موعود ایالات متحده آمریکا، قدرت را به دست می گیرد. او برای رسیدن به اهدافش آدمهای زیادی در کنار خود داشت که به دستور او عمل می کردند و برای رسیدن به قدرت نقشه ها کشیده بودند.در زمان شکل گیری خانواده منسون، چارلز شغلی نداشت؛ او مجرمی سابقه‌ دار بود که تا به آن روز نیمی از عمر خود را در کانون‌های اصلاح و تأدیب گذرانده بود.چارلز منسون پیش از آنکه به یک جنایت کار تبدیل شود، یکی از اعضای موسیقی لس آنجلس بود و می خواست با ایجاد رابطه با «دنیس ویلسن» به شکل حرفه‌ای وارد کار موسیقی بشود.

آثار موسیقی چالز منسون، پس از آنکه به دلیل جنایت‌های‌اش محکوم شد به صورت تجاری و توسط شرکت‌های بزرگ موسیقی عرضه شدند. از او تاکنون چند آلبوم و تک‌ آهنگ منتشر شده که تعدادی از آثارش قبل از محکومیت‌اش و به‌ همراه برخی اعضای «خانوادهٔ منسون» ضبط شده‌اند. از میان گروه‌های معروفی که کارهای منسون را بازخوانی کرده‌اند می‌توان «گانز ان روزز» و «مریلین منسون» را نام برد. آخرین آلبوم چارلز منسون «One Mind» است که در زندان ضبط شده در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شده‌ است.حکم اعدام منسون در سال ۱۹۷۲ و زمانی که «لایحهٔ حذف مجازات اعدام» به‌ وسیله دولت آمریکا تصویب شد، توسط دادگاه عالی کالیفرنیا به حبس ابد تغییر یافت. منسون در سال ۲۰۱۲ برای دوازدهمین بار درخواست عفو کرد که رد شد. او در سال 2027 می تواند باز هم درخواست عفو دهد! البته اگر تا آن زمان زنده باشد زیرا او اکنون 82 ساله است.

کوئین تارانتینو مشغول بازنویسی فیلمنامه این اثر است و جنیفر لاورنس و برادپیت بازیگرانی هستند که قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند البته هنوز قراردادی در اینباره امضا نشده است. باید دید تاراتنینو چقدر می تواند طرفدارانش را با آخرین فیلمش غافلگیر کند؛ هرچند او پیش از این با سینما خداحافظی کرده بود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده