دو بازیگر زن؛ کارگاه نویسندگی برگزار می کنند

دو چهره برجسته سینما قصد دارند تا کارگاهی برای نویسندگی راه بیندازند.به گزارش هالیوود ریپورتر، مریل استریپ و اپرا وینفری قصد دارند تا از چندین فیلمنامه منتخب در یک برنامه حمایت کنند تا این آثار بتوانند به سینما یا تلویزیون راه پیدا کنند.12 پروژه منتخب قرار است در کارگاه نویسندگان توسط سازمان زنان نیویورک در فیلم و تلویزیون به دست بررسی سپرده شود.

این سازمان که از حضور زنان در فیلم های داستانی حمایت می کند با حضور مریل استریپ و اپرا وینفری برای سومین سال این پروژه را دنبال می کند.این تنها برنامه در سراسر جهان است که راه اندازی شده تا از فیلمنامه زنان نویسنده بالای ۴۰ سال حمایت کند. این برنامه با همکاری شاخه شرقی انجمن نویسندگان آمریکا اجرا می شود.

گفته شده تهیه کنندگانی چون سوزان کارتسون که فیلم هایی چون «آنچه زن می خواهد» و «جایی که قلب هست» را ساخته، لیزا کورتس سازنده «گرانبها» و «بوکس باز در سایه» و کارولین کاپلان سازنده «نامه هایی به ژولیت» و نیز نویسندگانی چون ایمی فاکس نویسنده «انصاف» و آلکسیس آلکسانیان تهیه کننده «قطعاتی برای آوریل» در کنار مهمانان ویژه در این برنامه حضورخواهند داشت.در این کارگاه هم نشست و مباحثه تک به تک و نیز میزگردهایی درباره مسایل مختلف برگزار می شود.اسامی ۱۲ فیلمنامه ای که در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرند معرفی شده و شامل آثاری از پاملا فابین، هالی بریکس، لوری ویتاکر، شون تولسون و ... است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده