جیمز گان «نگهبانان کهکشان 3» را می‌سازد

تنها چند ماه از اکران موفق «نگهبانان کهکشان 2» در سینماهای دنیا می‌گذرد و جیمز گان نویسنده و کارگردان این مجموعه ابرقهرمانی از همین حالا نگارش فیلمنامه قسمت سوم را آغاز کرده است. گان علاوه بر ساخت دنباله بعدی «نگهبانان کهکشان»، این روزها مشغول همفکری با کوین فایگی رییس مارول است تا بخش‌های مختلف طرح جهانی سینمایی این استودیو را بسط و گسترش دهند. گان در مصاحبه اخیرش از آغاز نگارش فیلمنامه‌های جدیدی خبر داده که بعد از «نگهبانان کهکشان 3» مقابل دوربین می‌روند و جزییات‌شان فعلا محرمانه است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، هنوز مشخص نیست بعد از اکران «انتقامجویان 4» در سال 2019، استودیوی مارول چه طرح‌هایی برای آینده در نظر دارد اما فایگی پیشاپیش تاکید کرده این فیلم نقطه اوج جهان سینمایی مارول (MCU) خواهد بود و بعد از آن، همه چیز به شکل متفاوتی پیش خواهد رفت. (تنها دنباله فیلم «مرد عنبکوتی: بازگشت به خانه» و همچنین «نگهبانان کهکشان 3» به عنوان پروژه‌های آینده مارول بعد از «انتقامجویان 4» اعلام شده‌اند.)

گان در این‌باره گفته است: «شدیدا به مسیری که قرار است این شخصیت‌ها طی کنند علاقه‌مندم و همین‌طور نقش‌هایی که در جهان مارول ایفا می‌کنند.» سرگذشت بعضی از نگهبانان بسیار عجیب و غریب است و گاهی مضمون سفر زمان را هم شامل می‌شود (بعضی از شخصیت‌ها از آینده‌ای دور – نزدیک به هزار سال – به گذشته سفر کرده‌اند).با این حال، گان تاکید کرده استودیوی مارول به هیچ وجه قصد ندارد روی این وجه ماجرا مانور بدهد. کارگردان 51 ساله در این‌باره توضیح می‌دهد: «شخصیت‌هایی به مراتب قدیمی‌تر و تبهکارتر از نگهبانان ما وجود دارند که قصد داریم تمرکزمان را روی آنها بگذاریم.»

گان همچنین یادآور شده تمام قطعات موسیقی فیلم سوم «نگهبانان کهکشان» را انتخاب کرده که به طرز غافلگیرکننده‌ای با آهنگ‌های دو فیلم نخست تفاوت دارند. ظاهرا، بیش‌تر قطعات انتخاب شده متعلق به موسیقی دهه 1980 و 1990 هستند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده