آغاز فیلمبرداری «لونه زنبور» در سکوت خبری

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی "برزو نیک نژاد" در تهران آغاز شد.به گزارش شایان فیلم از بانی فیلم؛ «لونه زنبور» عنوان فیلم جدید "برزو نیک نژاد" است که پروانه ساخت آن اواسط بهار امسال از سوی وزارت ارشاد صادر شد و هم اکنون فیلم با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و بازیگران در سکوت کامل خبری در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی و  بهاره کیان افشار بازیگرانی هستند که طی یکی دو هفته گذشته حضورشان در این فیلم قطعی شده است که با انجام تست گریم نهایی هم اکنون مقابل دوربین رفته اند.براساس برنامه ریزی ها فیلمبرداری این فیلم تا اواخر تابستان به طول می انجامد. پس از پایان فیلمبرداری نیز فیلم وارد مراحل فنی خواهد شد تا برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده نمایش باشد.

«لونه زنبور» به نویسندگی محسن "کیایی" یک فیلم کمدی – اجتماعی است و داستان روز جامعه را روایت می کند. کیایی نگارش فیلمنامه این فیلم را سال گذشته انجام داد."سعید خانی" تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده گرفته است. وی پیش از این تهیه کنندگی فیلم های «من» و « ارادتمند؛ نازنین بهاره، تینا» را برعهده داشته است.

 نیک نژاد در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «ناخواسته» و «زاپاس» را دارد. «زاپاس» فیلم دوم این کارگردان در سال ۹۴ در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد و با فروش پنج میلیارد تومانی اش در گیشه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده