۲۰ ابرقهرمان جدید هالیوود

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "اونجرز 3" با نام فرعی "جنگ ابدیت" منتشر شد. 20 بازیگر مطرح هالیوود در نقش ابرقهرمانان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.به گزارش شایان فیلم از میزان، در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

فیلم سینمایی "انتقام جویان جنگ ابدیت" به کارگردانی "برادران روسو" ۴ می ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) محسوب می‌شود و همچنین نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

انتقام‌جویان که پس از رویدادهای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از هم گسسته‌اند، با هم به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همهٔ سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.این فیلم به احتمال فراوان امسال رکوردشکنی در گیشه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان مبدل خواهد شد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده