یک زن، سوژۀ سریال جدید شبکۀ «ان بی سی»

شبکه ان بی سی در حال تولید یک سریال درام با تیمی است که فرنچایز سینمایی «دونده هزارتو» را ساخت.به نقل از ورایتی، وس بال که در تصویر مشاهده می شود و هر سه فیلم «دونده هزارتو» را کارگردانی کرده، در همراهی با شریک تهیه اش جو هارت ویک جونیور مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی سریال «موزاییک» را بر عهده خواهد داشت که گفته می شود داستانش در یک متروپلیس آینده نزدیک به وقوع می پیوندد. این سریال قرار است داستان زندگی های به هم مرتبط مجموعه ای گوناگون از شخصیت ها را دنبال کند که در مواجهه با تکنولوژی های جدید، رابطه شان با یکدیگر تغییر می کند.

علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی، بال کارگردان این سریال هم خواهد بود. کریستین لاواف که پیش از این روی سریال های «فرینج»، «آسمان های سقوط کننده» و اقتباس سینمای «محدوده گرگ و میش» کار کرده بود، دیگر نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال خواهد بود. کمپانی یونیورسال تلویژن در همراهی با بال و کمپانی های آدبال انترتینمنت و چرنین انترتینمنت تهیه کننده این پروژه است.

این پروژه نخستین ورود بال به عرصه تلویزیون را رقم می زند و این در حالی است که کمپانی تهیه او در حال حاضر قراردادی با کمپانی قرن بیستم فاکس دارد. با توجه به اینکه سومین فیلم «دونده هزارتو» در حال حاضر در مراحل پس از تهیه به سر می برد، او چند پروژه دیگر هم در کمپانی فاکس در دست ساخت دارد که از جمله آن ها می توان به «سقوط خدایان»، «نابودی» و «در جستجوی انسان ها» اشاره کرد.

«موزاییک» هم تحت قرارداد کلی تلویزیونی چرنین انترتینمت با کمپانی ان بی سی انترتینمنت و یونیورسال تلویژن قرار می گیرد. این کمپانی طی سال های اخیر مجموعه ای از فیلم های محبوب و پرفروش از جمله ریبوت های فرنچایز «سیاره میمون ها»، درام نامزد دریافت جایزه اسکار «چهره های پنهان» و کمدی های اکشن «پلیس ها» و «جاسوس» را تولید کرده است.

همانطور که در ماه جولای گزارش شده بود، شبکه ان بی سی در عین حال مشغول ساخت یک سریال درام درباره یک شهردار زن سیاهپوست شهر بالتیمور است که پنی جانسون جرالد و الیسون ابنر تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.جرالد در سریال علمی تخیلی جدید کمپانی فاکس با عنوان «اورویل» از ست مک فارلین بازی می کند که قرار است ماه سپتامبر پخش شود و ابنر هم تا به حال برای سریال هایی مثل «بال غربی»، «بدون رد»، «ان سی آی اس» و «نارکز» نویسندگی کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده