اکران «ویلایی‌ها» تا پایان رمضان ادامه دارد

‌بنیاد سینمایی فارابی در بیانیه‌ای از ادامه اکران فیلم «ویلایی‌ها» تا پایان ماه رمضان خبر دارد.

به گزارش خبرنگار ما  بعد از آن‌که تهیه‌کننده و پخش‌کننده «ویلایی‌ها» در اعتراض به شرایط اکران این فیلم از پایین کشیدن آن از پرده سینماها خبر دادند، دو خبر توسط شورای صنفی نمایش منتشر شد که بر ادامه نمایش «ویلایی‌ها» تا شب‌های قدر تاکید داشت. اما بیانیه فارابی خبر از قطعی بودن اکران این فیلم تا پایان ماه رمضان داد.

در قسمتی از بیانیه بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

«ماجرای «ویلایی‌ها» و اکران آن، اتفاق تلخ این روزهای سینمای ایران است. پیش از هر چیز باید این نکته را یادآور شویم که در بین مدیران و همکاران سازمان سینمایی کسی تردید ندارد که احترام اصناف سینمایی و توانمندی بخش خصوصی در صدر اولویت‌هاست.

اما ضروری است نکاتی را در این باب تصریح کرد؛ برقراری تعادل بین فرهنگ و اقتصاد در سینمای ملی و متعالی ایران همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سینمایی محسوب می‌شود.

توجه ویژه به فیلم‌های فرهنگی، خصوصا آثاری که مخاطبان را متوجه وجوه پایداری و مقاومت می‌سازد و ادای دینی به نسلی از ایثارگران را در بر دارد، از اولویت‌های اساسی ما محسوب می‌شود و بر اساس همین اولویت‌ها بنیاد سینمایی فارابی در کنار حمایت از سایر فیلم‌ها، در تولید فیلم ارزشمند «ویلایی‌ها» مشارکت هفتاد درصدی داشته است.

خوشبختانه در پی اعلام قبلی پخش کننده فیلم «رگ خواب»، امروز با هماهنگی انجام شده با تهیه کننده و پخش کننده این فیلم سینمایی، مجددا انصراف از آغاز اکران فیلم مذکور اعلام شد، لذا اکران فیلم «ویلایی‌ها» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و فرصت بیشتری برای علاقمندان به این فیلم فراهم گردید که جا دارد از پخش کننده فیلم «رگ خواب» که این فرصت را فراهم کرد قدردانی کنیم.»

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده