فیلم جدید ژولیت بینوش به جشنواره نیویورک می رود

کلر دنی در حال حاضر مشغول فیلم برداری پروژه بسیار جاه طلبانه ی عملی خیالی اش با نام «زندگی شیک»/ High Life است که رابرت پتینسن در آن بازی می کند، اما علاقه مندان تا زمان آماده شدن این فیلم می توانند اثر دیگری را از او تماشا کنند. وب سایت هنر و تجربه نوشت: این فیلم ساز پرافتخار اوایل سال میلادی جاری سراغ پروژه دیگری با عنوان «تابش نور درخشان آفتاب»/ Bright Sunshine In رفت و در نهایت آن را به بخش دوهفته ی کارگردانان جشنواره کن رساند؛ فیلمی که آماده ی نمایش در گوشه وکنار جهان می شود و اولین پیش پرده اش روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد.

ژولیت بینوش، ژرار دپاردیو و والریا برونی تدسکی از جمله بازیگران فیلم هستند که اقتباس آزادی از اثر رولان بارت فیلسوف با نام «گفتار یک عاشق: قطعه ها»/ A Lover’s Discourse: Fragments است. داستان درباره ایزابل است، زنی مطلقه و مادری تنها که در جست وجوی یک زندگی تازه است.

«تابش نور درخشان آفتاب» قرار است در جشنواره فیلم نیویورک روی پرده برود و در آمریکای شمالی توسط پخش کننده ای با نام «ساندنس سِلِکتس» اکران خواهد شد. البته هنوز تاریخی برای نمایش عمومی فیلم اعلام نشده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده