فراخوان دومین جشنواره فیلم سلامت منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «زندگی سالم، با نشاط و امید» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از مهر، جشنواره  ملی فیلم سلامت با هدف جمع آوری ایده های بزرگ و دعوتی از سینماگران و هنرمندانِ متعهدی که سالم زیستن آدمی، دغدغه­ی آنها است، اول تا پنجم شهریور در چهار بخش «فیلم های سینمایی»، «مستند»، «برنامه های تلویزیونی» و بخش «دانشجویی» برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان این رویداد فرهنگی هنری، آشنایی مخاطبان و آحاد جامعه نسبت به اهمیت سلامت فردی، جامعه و محیط پیرامون، توجه دادن هنرمندان و سینماگران ایرانی در جهت ضرورت تولید آثار متناسب و مرتبط با موضوع سلامت، تقدیر از فعالان و سازندگان آثارتصویری مرتبط با حوزه سلامت و ترغیب سمن ها (سازمان های مردم نهاد) و سازمان های بخش خصوصی و دولتی حوزه سلامت با استفاده از توان سینما برای فرهنگسازی عمومی از جمله اهداف برپایی جشنواره سلامت است.

متقاضیان شرکت در جشنواره  می بایست با مراجعه به پرتال جشنواره به آدرس http://filmsalamat.ir/ نسبت به دریافت فرم تقاضا اقدام کنند و تا تاریخ اعلام شده نسخه بازبینی را همراه با فرم تکمیل شده به دبیرخانه تحویل دهند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده