چرا حمید لولایی سه سال از تلویزیون دور بود؟!

حمید لولایی گفت: نبود من در تلویزیون به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانم به نبود بودجه لازم برای سریال سازی و در پی آن بیکاری همکارانم، نبود آثار باکیفیت و عدم ساخت آثار طنز اشاره کنم.

 او در گفت‌وگوبا هنرآنلاین درباره این غیبت سه ساله و نبودش در آثار تلویزیونی گفت: آنچه به نام آثار طنز وجود داشت نیز بسیار ضعیف بودند  و علاقه‌ای برای حضور نداشتم. در نهایت ترجیح دادم که در تلویزیون حضور نداشته باشم و در این مدت بیشتر در سینما و یا برای شبکه نمایش خانگی فعال بودم.

حمید لولایی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب آثار سینما چقدر بر تلویزیون ارجحیت دارد؛ بیان کرد: بیشتر متمرکز روی تلویزیون هستم و اگر تلویزیون پیشنهادش اندک باشد و سینما بیشتر، قطعا همان پیشنهاد اندک تلویزیون را مدنظر قرار خواهم داد، چرا که تلویزیون فراگیرتر است. من دوست دارم بیشتر در بین مردم باشم و قصه‌های مردم را بازی کنم در حالی که سینما خاص‌تر است و قصه‌هایش نیز خاص‌تر می‌شود، اما در تلویزیون شما حرف مردم را می‌زنید و عکس‌العمل‌ها را نیز می‌بینید. ما برای مردم کار می‌کنیم، به همین دلیل تلویزیون را به سینما ترجیح می‌دهم.

لولایی در پایان به فعالیت‌های اخیر خود اشاره کرد و افزود: این روزها مشغول بازی در سریال "پنچری" به کارگردانی برزو نیک نژاد هستم. در این مجموعه نقش عمو پرویز را ایفا می‌کنم و یوسف تیموری و رضا داودنژاد در این مجموعه در کنار من خواهند بود. پرویز از کودکی سرپرستی حمید را برعهده دارد و با جان و دل برای او از خود گذشتگی می‌کند. از آنجایی که حمید برای ازدواج دچار مشکل شده است و پرویز بسیار او را دوست دارد در جریان تمام این اتفاق‌ها حامی اوست  و از او دفاع می‌کند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده