تدارک تلویزیون برای پخش سریال در ماه محرم

کمتر از یک ماه تا آغاز ماه محرم زمان باقی مانده اما برخی از سریال‌هایی که برای پخش در این ماه در نظر گرفته شده‌اند مشخص و برخی دیگر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و هنوز مشخص نیست کدام یک از کارگردانان تلویزیونی در محرم امسال شاهد پخش سریالشان خواهد بود.به گزارش میزان در میان سریال‌هایی که از آن‌ها به عنوان گزینه‌های پخش در ماه محرم نام برده شده، می‌توان به "هاتف" و "نفس شیرین" اشاره کرد.

سریال تلویزیونی "هاتف" به کارگردانی داریوش یاری با مضمون عاشورایی هم‌اکنون در مرحله تصویربرداری قرار دارد. این سریال در لوکیشن‌های تهران، گیلان و عراق جلوی دوربین می‌رود.

سریال "هاتف" قصه یک دبیر ریاضی پایه ابتدایی به نام علیرضا حقگو که چهل و سه سال سن دارد را روایت می‌کند. علیرضا به اصرار پدرش راهی سفر زیارتی کربلا می‌شود در کربلا پدرش بر اثر یک سکته قلبی فوت می‌کند و او را با یک وصیتنامه نصفه و نیمه رها می‌کند. وصیتنامه ای که زندگی علیرضا و خانواده‌اش را وارد چالش‌های جدیدی می‌کند. مفهوم مرز حق‌طلبی و پایبندی به آن با به خطر افتادن منافع شخصی، مضمون داستان و جستجوهای علیرضا برای افشای حقیقت در این مجموعه است.

سریال تلویزیونی "نفس شیرین" به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه کنندگی کیان بابائیان از جمله سریال‌هایی است که از پخش آن در ماه محرم سخن گفته شده اما هنوز شبکه پخش کننده این مجموعه مشخص نشده است.داریوش بابائیان مشاور پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" گفت: به امید خدا سریال تلویزیونی "نفس شیرین" ماه محرم میهمان عزاداران حسینی می‌شود.وی ادامه داد: "نفس شیرین" سریال مناسبتی و ویژه ماه محرم و اثری است که پس از بازبینی تا اندازه زیادی مورد استقبال قرار گرفت.مشاور پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی نسبت به بسیاری از آثار نمایشی دیگر پربازیگرتر و مخاطب پسندتر است و امیدوارم در زمان پخش خود به خوبی دیده شود و بتواند پیام خود را به درستی عرضه کند.وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه سریال "نفس شیرین" در ۱۳ قسمت ساخته شده، قرار است از شب اول ماه محرم میهمان مخاطبان تلویزیون بشود.

در سریال تلویزیونی "نفس شیرین" هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی و مهوش وقاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سال گذشته سریالی با عنوان "علمدار" به کارگردانی شهرزاد سالمی برای تلویزیون تولید شد و قرار بود در محرم روی آنتن برود اما به دلیل آماده نبودن این مجموعه، سریال "علمدار" در آن زمان پخش نشد."علمدار" داستان یکی از شهیدان مدافع حرم، خانواده او و چند خانواده دیگر که با این افراد مرتبط هستند را به تصویر می‌کشد. در سریال "علمدار" هنرمندانی همچون مرتضی اکبری، فلور نظری، میرطاهر مظلومی، سید جواد هاشمی و فرج اله گل سفیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده