بازیگر فیلم ذهن زیبا به جنگ ستارگان پیوست

"پائول بتانی" بازیگر مطرح و پرکار هالیوود به فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" به کارگردانی "ران هاوارد" پیوست.بتانی پیش از این فیلم‌های تاثیرگذاری همچون ذهن زیبا، مرد آهنی، مرشد و مراد، اونجر، افسانه، کاپیتان امریکا، کشیش، توریست و خون را در کارنامه دارد.فیلم سینمایی جنگ ستارگان 8 با نام فرعی "آخرین جدای" 17 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می نماید.

فیلمنامه این اثر حاصل همکاری "جرج لوکاس" با "ریان جانسون" است. جرج لوکاس بدون شک پدر جنگ ستارگان محسوب می شود و در هریک از نسخه های این فیلم نامی از وی شنیده می شود.تام هاردی، کری فیشر، دیسی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک و آدام درایور از دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

با پایان پذیرفتن مراحل پس از تولید این فیلم هم اکنون برای اکران آماده بوده و به احتال فراوان پیش از اکران عموم در چندین جشنواره رونمایی می شود.گفتنی است یکی از بازیگران قدیمی این فیلم یعنی "کری فیشر" که در نسخه هشتم نیز حضور دارد سال گذشته بر اثر مشکل قلبی درگذشت.

این اثر در ادامه فیلم قبلی یعنی "نیرو بر میخیزد" ساخته شده و "ری" به همراه تیمش و حضور احتمالی "اسکای والکر" به مبارزه علیه بیگانگان می‌روند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده