اختصاصی شایان فیلم/ «چهار راه استانبول» شنبه کلید می خورد+ اسامی بازیگران جدید

«چهار راه استانبول» ششمین فیلم سینمایی مصطفی کیایی، شنبه ی آینده (هجدهم شهریور) در تهران کلید می خورد.

به گزارش شایان فیلم علاوه بر محسن کیایی و بهرام رادان که جزو بازیگران اولیه این پروژه بودند در روزهای اخیر با رعنا آزادی ور، ماهور الوند، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و بابک بهشاد نیز قرارداد بسته شده است. ضمن اینکه صحبتهایی هم با مهدی پاکدل برای ایفای یکی از نقشهای فرعی فیلم انجام شده است.

مصطفی کیایی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه فیلم را نیز بر عهده دارد. از دیگر عوامل فیلم می توان به حجت اشتری طراح صحنه، مارال جیرانی طراح لباس، عباس عباسی طراح گریم، امیر نوبخت مدیرصدابرداری، حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری، سجاد رحیمی مدیر تولید و محمد ابراهیمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

به گزارش شایان فیلم، این فیلم در ابتدا «پلاسکو» نام داشت که بعد به «چهار راه استانبول» تغییر یافت و در هفته آینده نیز اسم جدید و نهایی فیلم اعلام خواهد شد.

داستان فیلم نیز ارتباط تنگاتنگی با حادثه پلاسکو که زمستان پارسال در تهران اتفاق افتاد، دارد. ظاهرا کیایی از این حادثه به گونه ای دراماتیک در فیلمنامه اش استفاده کرده است. دو رفیق که دست به یک قمار بزرگ زده اند، قبل از فرار، در موتورخانه ی پاساژ پلاسکو گیر می کنند و در همان زمان، ساختمان فرو می ریزد....

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده