سومین کارگردان «جنگ ستارگان» هم کناره‌گیری کرد

سومین کارگردان «جنگ ستارگان» هم کناره‌گیری کرد. «کالین ترورو» که چندی پیش به جای دو کارگردان سابق «جنگ ستارگان» رهبری این پروژه سینمایی را بر عهده گرفته بود، از این سمت کناره‌گیری کرد.«ترورو» و کمپانی «لوکاس فیلم» با انتشار بیانیه‌ای، علت حذف شدنش از این پروژه را که روی شخصیت «هان سولو» تمرکز دارد، تفاوت دیدگاه‌ها اعلام کردند.

برخی منابع اختلاف نظر در مورد فیلمنامه، بین «ترورو» و مدیران استودیو را موجب این اتفاق اعلام کرده‌اند.هنوز کارگردان بعدی این فیلم علمی ـ تخیلی تعیین نشده است. «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» قرار است ۲۴ می ۲۰۱۹ روانه پرده سینماها شود. تاریخ شروع تولید این فیلم هم اوایل ۲۰۱۸ اعلام شده است.

ابتدا قرار بود «فیل لُرد» و «کریستوفر میلر» سازندگان فیلم موفق «لگو» این اثر را بسازند. این دو کارگردان برای فیلم «هان سولو» جمعی از بازیگران مطرح را هم گرد هم آورده بودند، اما چند ماه پیش اعلام کردند به‌ دلیل توافق نداشتن بر سر دیدگاه‌های خلاقانه از هم جدا می‌شوند.

پس از این، با گذشت تنها دو روز از اعلام این بیانیه، «ران هوارد» فیلمساز سرشناس سینما ساخت این فیلم را به عهده گرفت. «هوارد» خالق آثاری چون «رمز داوینچی»، «فرشتگان و شیاطین»، «فراست/نیکسون»، «آپولو ‌۱۳»، «رمز داوینچی» و «دوزخ» است.او سال ‌۲۰۰۲ با کارگردانی «یک ذهن زیبا » موفق به دریافت اسکار شد و فیلم «فراست/نیکسون» او نامزد بهترین کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسکار بود اما او هم در این پروژه ماندگار نشد./ایسنا به نقل از ورایتی

برچسب ها:

جنگ ستارگان
تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده