فیلمبرداری «لژیونر» به پایان رسید

تصویربرداری سریال «لژیونر» که احتمالا نامش به «افسر نمونه» تغییر می کند به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی دیروز جمعه در تهران به پایان رسید.

مسعود آب پرور کارگردان این سریال در گفتگو با سوره سینما با اعلام این خبر گفت: موضوع این مجموعه در برگیرنده مسائل مبتلا به جوانان است، نکاتی همچون ازدواج، پیدا کردن شغل و بحث  ورزش که به نظرم مورد توجه مخاطبان جوان قرار می گیرد.

وی همچنین در مورد پیش بینی از میزان استقبال مخاطب این سریال  گفت: به حد مقدور تلاشمان را کردیم تا سریالی جذاب بسازیم، بی شک هر برنامه سازی آرزو دارد که مخاطبین برنامه اش زیاد باشد ما هم طبعا دلمان می خواهد مجموعه ما بیننده بالایی داشته باشد و در این مسیر تلاشمان را کردیم.

بنابراین گزارش تدوین همزمان این مجموعه توسط بهرام آب پرور و ساخت موسیقی نیز توسط آرمان موسی پور انجام می شود.هنوز زمان پخش مشخصی برای این سریال در نظر گرفته نشده است.

در خلاصه داستان سریال «لژیونر» آمده است: بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می رسند، آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده اند. اما بچه های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی ۳۰ ساله کم کم تحت الشعاع قرار بگیرد و…

محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، سید مهرداد ضیایی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و… بازیگران این سریال هستند. در این مجموعه اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس هم حضور دارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده