«شهر گناه» تبدیل به سریال می‌شود

کارگردانی که سریال محبوب «واکینگ دد» را ساخته،‌ حالا قصد دارد در همکاری با کمپانی واینستین یک فیلم کمیک‌ پرستاره را به یک سریال تلویزیونی تبدیل کند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین،‌ کمپانی‌های واینستین و دیمنشن در حال تولید کردن یک ریبوت تلویزیونی از مجموعه کمیک‌بوک‌های نمادین «شهر گناه» فرانک میلر هستند.

داستان این سریال بسیار نزدیک به رمان‌های گرافیک میلر خواهد بود، اما در عین حال، گلن مازارا که نامش تا به حال روی سریال‌های مشهوری از جمله «شیلد»،‌ »واکینگ دد» و «نشانه» قرار گرفته، قصد دارد برداشتی جدید از آن‌ها ارایه ‌کند.

هدف از ساخت این سریال این است که با نسخه‌های سینمایی ساخته شده از «شهر گناه» متفاوت باشد و در عین حال شخصیت‌های اوریجینال موجود در دنیای «شهر گناه» را معرفی کند. نخستین فیلم سینمایی پرستاره «شهر گناه» در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی میلر و رابرت رودریگز ساخته شد و جسیکا آلبا،‌ بنیسیو دل‌تورو، بریتانی مورفی، کلایو اوون، میکی رورک، بروس ویلیس، الایژا وود و بروس ویلیس در آن نقش‌آفرینی می‌کرد. بیشتر فیلم بر پایه کتاب‌های اول، سوم و چهارم مجموعه کمیک‌های میلر ساخته شد و علاوه بر موفقیت در باکس‌آفیس،‌ توانست تحسین منتقدان را هم برانگیزد. این فیلم در فستیوال فیلم کن سال ۲۰۰۵ هم در بخش رقابتی به نمایش درآمد و توانست جایزه بزرگ تکنیکی را برای طراحی بصری‌ خاصش به دست بیاورد.

«شهر گناه: بانویی که برایش می‌کشم» در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی میلر و رودریگز و بیشتر بر پایه کتاب دوم از مجموعه کتاب‌های کمیک میلر ساخته شد. علاوه بر تعدادی از بازیگران فیلم اصلی مثل جسیکا آلبا،‌ میکی رورک، رزاریو داوسون، جیمی کینگ،‌ پاورز بوث و بروس ویلیس، جاش برولین، جوزف گوردون-لویت، ایوا گرین، دنیس هیزبرت، ری لیوتا، کریستوفر لوید، جرمی پیون،‌ لیدی گاگا و جونو تمپل هم به جمع بازیگران فیلم دوم اضافه شدند. بر خلاف قسمت اول، «بانویی که برایش می‌کشم» در باکس‌آفیس شکست خورد و با بودجه‌ای ۶۵ میلیون دلاری،‌ توانست تنها ۳۹ میلیون دلار بفروشد. علاوه بر این، نقدهای خیلی خوبی هم دریافت نکرد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده