تولید سری جدید برنامه «یک بار دیگه» آغاز شد

سری جدید برنامه «یک بار دیگه» با اجرای احمد نجفی از مهر ماه روی آنتن شبکه ی پنج می رود. به گزارش شایان فیلم، میهمانان سری اول این برنامه که تعطیلات نوروز امسال روی آنتن رفت، هنرمندان و چهره های فرهنگی بودند اما در سری دوم، کارآفرینان و چهره های موفق اقتصادی میهمان برنامه هستند.

احمد نجفی مجری و تهیه کننده ی «یک بار دیگه» در این باره به خبرنگار ما گفت: در سری دوم، بیشتر تمرکز ما روی حوزه ی اقتصاد است و به طور مثال حتی اگر وزیر ارشاد را به برنامه دعوت کنیم درباره هنرها و خروجی اقتصادی آنها گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: در سری جدید این برنامه قرار است مسایل کلان اقتصادی در بخش های خصوصی و دولتی زیر ذره بین کارشناسان قرار بگیرد و به مسایلی مانند کارخانه های خودروسازی، کارگران بیکار و کارخانه های تعطیل شده، موانع پیش روی تولید ملی، واردات بی رویه و محصولات غیراستاندارد پرداخته شود.

آرش داودی دیگر تهیه کننده ی «یک بار دیگه» هم گفت: بخشی از مهمانان ما کارآفرینان موفق کشور هستند که گامهای بزرگی در زمینه تولید ملی و اشتغالزایی برداشته اند. لذا انعکاس تجربیات و حرفهای آنها می تواند برای سایر فعالان این عرصه مفید باشد.

وی ادامه داد: بخش دیگر مهمانان ما را مسؤولان حوزه اقتصادی کشور مانند وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی، موسسات و بنگاه های اقتصادی مالی دولت تشکیل می دهند که در گفتگوهای چالشی برنامه شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است برنامه ی «یک بار دیگه» از اول مهرماه روزهای جمعه ساعت 21 از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده