فاز اول سریال «آنام» از نیمه گذشت

تصویربرداری سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و اسماعیل عفیفه در آذربایجان شرقی ادامه دارد.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال در این باره به خبرنگار بانی فیلم گفت: فاز اول سریال در شهر کلیبر (آذربایجان شرقی) با حضور بازیگرانی بومی از نیمه گذشت و از هفته گذشته بازی سیروس گرجستانی نیز در این سریال آغاز شده است.

عفیفه افزود: فاز اول سریال به لحاظ ساخت دکور و بازسازی لوکیشن به لحاظ پروداکشن تا حدود زیادی ویژه بود و به رغم شرایط جوی خاص باد و باران و… گروه تا امروز طبق برنامه ریزی پیش رفته اند. امیر دلاوری نیز که برای ایفای نقش بیژن قرارداد بسته در فاز دوم جلوی دوربین خواهد رفت.

خاطر نشان می شود فاز دوم سریال اواخر خرداد ماه در تهران با حضور بازیگران اصلی از جمله گلچهره سجادیه، علیرضا شجاع نوری، سیامک صفری، امیر دلاوری و… کلید خواهد خورد. سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و بازیگران آذری؛ شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده و ... از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده