برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی موسسات فیلم‌سازی

مجمع عادی و عمومی انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلم‌سازی ایران (آیفیک) در تالار وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی آیفیک ، اکبر تحویلیان رئیس هیئت مدیره طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های آیفیک در سال جاری گفت: باید نهضت تولید محتوا و تولید فیلم در سال جاری در دفاتر افزایش پیدا کند و رئیس سازمان سینمایی نیز از این مساله حمایت می‌کند و بر آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: در آخرین نشستی که با محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی داشتیم ایشان در ارائه راهکار برای افزایش تولید اشاره کردند و از ما خواستند تا برنامه‌های خود را ارائه کنیم.

تحویلیان بر ساماندهی وضعیت تهیه کنندگی در سال گذشته با همکاری وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: دفاتر حقوقی سال آینده فعال می‌شوند همچنین با تغییر اساسنامه قصد داریم تا فضایی را ایجاد کنیم تا فعالان بیشتری همچون کارگردانان، فیلمبرداران و سایر فعالان سینما که در تولید فیلم نقش دارند بتوانند عضو آیفیک شوند.

وی با اشاره به لزوم تقویت کار صنفی گفت: یک صنف زمانی قوی می‌شود که اعضای آن با قدرت در جلسات و برنامه‌های آن صنف حضور داشته باشند و نظر موافق و مخالف خود را بگویند و خواسته‌های خود را از طریق صنف مطالبه کنند.

درادامه جلسه انتخابات برای انتخاب شورای داوری آیفیک برگزار شد و بر اساس آرای به دست آمده امیر پروین حسینی، فاطمه ابوالقاسمی ، محسن قیصری، آرمان زرین‌کوب، مهدی کوهیان، رسول توکلی علی اردستانی  به عنوان اعضای اصلی و هادی اکبرخواه به عنوان  عضو  علی البدل انتخاب شدند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده