فیلم جدید افشین شرکت، مردادماه کلید می خورد

افشین شرکت کارگردان سینما  درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نامحرم ها» گفت: این فیلم ۶ بازیگر اصلی دارد که ۵ نفر از آنها نقش اول هستند. «نامحرم ها» روایتگر داستان زندگی ۲ خانواده است که نقش پدر یکی از خانواده ها را فرهاد قائمیان بازی می کند.

وی در گفتگو با مهر افزود: همانطور که گفتم این فیلم روایتگر داستان زندگی ۲ خانواده است که مادر یکی از خانواده ها با نام افسانه بار اصلی کشمکش های داستان را به دوش می کشد و گذشته و آینده او با هم ادغام می شود. او دختری دارد که تازه مدرک وکالت خود را گرفته و مادر پسری است که درحال گذراندن دوران سربازی خود است. از طرفی همسر افسانه در مالزی زندگی می کند و در آنجا به کار لوله کشی می پردازد، در این فیلم تمام تصمیم گیری های مهم خانواده بر عهده افسانه است، حتی رفتن همسرش به خارج از کشور و اقامت ۲۰ ساله او در مالزی به دلیل تصمیم او است.

شرکت عنوان کرد: علیرضا برازنده فیلمبردار این اثر است اما با توجه به اینکه این روزها مشغول فیلمبرداری یک فیلم است منتظریم تا کارش در آن فیلم به پایان برسد و سپس ما پیش تولید «نامحرم ها» رادر  اواخر خردادماه آغاز کنیم. پیش تولید به مدت یک ماه به طول می انجامد و سپس در مرداد ماه فیلمبرداری را آغاز می کنیم، این را هم باید عنوان کنم که محمدرضا دلپاک به عنوان طراح صدا و صداگذار در این اثر با ما به همکاری می پردازد.

این کارگردان عنوان کرد: همه صحنه های «نامحرم ها» در تهران فیلمبرداری می شود و موضوع این فیم بسیار بکر و بدیع و جسارت آمیز است و امیدوارم بتواند با مخاطبان هم ارتباط برقرار کند.

شایان ذکر است افشین شرکت تا کنون فیلم‌های سینمایی «عاشق»، «شکلات»، «همسر دلخواه من» و … را کارگردانی کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده