اختتامیه جشنواره فیلم‌های شبکه چهار با فیلم‌های دفاع مقدس

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار سیما این هفته با پخش پنج اثر از سینمای دفاع مقدس به کار خود پایان می دهد.به گزارش شایان فیلم و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان که از دهم تیر ماه آغاز شده است این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با پخش ۵ اثر با موضوع جبهه و جنگ تحمیلی به کار خود پایان می دهد.مهاجر، تونل، مزرعه پدری، چشم شیشه‌ای و شیدا عناوین فیلم‌های سینمایی است که از ۲ تا ۶ مهر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، یکشنبه ۲ مهر ماه به روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی نورالدین حجازی ۳ مهر ماه پخش می شود. این فیلم بلند درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که پس از عبور از موانع بسیار به نیروهای دشمن حمله ور می شوند؛ آن ها پس از وارد کردن ضرباتی به دشمن در محاصره قرار می‌گیرند.

فیلم سینمایی «مزرعه پدری» ۴ مهر ماه از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم را زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور سال ۱۳۸۲ ساخت و در خلاصه داستان آن آمده است: محمود شوکتیان برای جلسه نقد و بررسی آخرین کتابش "مزرعه پدری" به اهواز دعوت شده تا در یک همایش ادبی درباره ادبیات جنگ سخنرانی کند ... .

فیلم سینمایی «چشم شیشه‌ای» با بازی علیرضا اسحاقی، سیدجواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، محمدرضا آهنج، اسماعیل امیری و ... ۵ مهرماه از شبکه چهار سیما پخش خواهدشد.داستان فیلم به کارگردانی حسین قاسمی جامی در مورد بسیجی به نام قاسم است که به خط مقدم جبهه اعزام می شود و...

فیلم سینمایی «شیدا» از ساخته های کمال تبریزی، ۶ مهرماه  پخش می‌شود.

داستان فیلم «شیدا» درباره جوانی به نام فرهاد است که در جنگ مجروح شده و موقتاً بینایی اش را از دست داده است. او به بیمارستانی صحرایی منتقل شده که در آن پرستاری به نام شیدا از مشاهده مقاومت فرهاد در تحمل درد شگفت زده می شود و به تدریج می فهمد می تواند با تلاوت قرآن، التیام بخش او باشد ... . لیلا حاتمی، پارسا پیروزفر، محمدرضا شریفی نیا، بهزاد فراهانی، نادیا دلدار گلچین، کمند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی، گوهر خیراندیش، آرش تاج تهرانی و خسرو فرخ زادی برخی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و ساعت ۱۰:۳۰  پخش و۱:۳۰  بامداد بازپخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۲ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده