تغییرات در جشن خانه سینما

برگزاری جشن خانه سینما امسال با یک‌سری تغییر در حالی برگزار می‌شود که تورج منصوری به عنوان دبیر تشکیلات برگزاری جشن به مدت سه سال انتخاب شده و رییس جشن هم در آینده معرفی خواهد شد.

تورج منصوری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه «سِمت من در برگزاری نوزدهمین دوره جشن خانه سینما، دبیری این رویداد نیست» بیان کرد: از امسال قرار است جشن را با تعیین یک سازوکار سه ساله به گونه‌ای برگزار کنیم تا این جشن به نقطه‌ای برسد که تشکیلات مستقل خود را داشته باشد. در واقع به دنبال این هستیم در این سه سال سازوکار برگزاری جشن خانه سینما را با نگاهی درست به جایی برسانیم که رفتارش به مقوله داوری، استانداردسازی در سینمای ایران و دیگر مباحث تخصصی مناسب باشد.

وی توضیح داد: برای این کار لازم است تشکیلات جشن را در این سه سال به اساسنامه نهایی نزدیک کنیم و در این راستا اولین گروه برای این ماموریت سه ساله به عنوان نمایندگانی از صنوف مختلف انتخاب شدند تا سیاستگذاری را به عنوان هیات مدیره، شبیه آنچه در آکادمی رخ می‌دهد، دنبال کنند.

منصوری افزود: بنابراین بنده فقط به عنوان دبیر این جریان انتخاب شده‌ام و به مدت سه سال، قرار است در خدمت دیگر همکارانم باشم، اما رییس جشن خانه سینما توسط این هیات مدیره مشخص و معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این هیات مدیره نمایندگانی از صنوف مختلف که تحت عنوان شاخه‌هایی که در جشن جایزه می‌گیرند حضور دارند که از آن جمله می‌توان به مازیار میری،‌ غلامرضا موسوی، پروین صفری، سعید عقیلی، بهمن اردلان و علی دهکردی اشاره کرد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده