مراقب باشیم فیلم‌های اجتماعی از گردونه سینما خارج نشوند

سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما در خصوص سردرگمی سینماگران برای تولید ژانری به خصوص و دسترسی به فروش بالا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: واقعیت اینجاست که محصولات سینمایی به چند دسته تقسیم می‌شوند. آن دسته‌ای که بیشتر از همه مورد توجه قرار می‌گیرد تفننی و برای شوخی و سرگرمی ساخته شده و بعضا از حد خودش عبور کرده و به سمت سخیف بودن می‌رود. دسته دیگری از فیلم‌ها، موضوع اجتماعی دارد و بار محتوایی آن غالب بر بخش فکاهی است. اما متأسفانه با غفلتی که در ساخت آن شده مخاطبان این روزها رغبت زیادی برای دیدنشان ندارند.

وی ادامه داد: اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد سینما طی چند سال اخیر روند جدیدی با تولید فیلم‌های «گشت ارشاد»، «پنجاه کیلو آلبالو»، «من سالوادور نیستم»، «خوب، بد، جلف» و «نهنگ عنبر» پیدا کرده و استقبال مردم از این دست فیلم‌ها بیشتر شده است و آن هم فارغ از هر گونه نگاه سیاسی و فرهنگی به دلیل گرفتاری‌های روحی روانی، مشغله‌های فکری و... است.

تهیه‌کننده «مادر قلب اتمی» اذعان داشت: البته باید مراقب باشیم فیلم‌های اجتماعی از گردونه خارج نشود، فعلا سلیقه مخاطب است که تصمیم می‌گیرد اما این سلیقه باید به درستی هدایت و سمت و سو داده شود تا همه نیازهای آنها را برآورده سازد. مخاطب نیاز به پویایی دارد اگر نتوانیم این خواسته را برآورده سازیم ضربه خواهیم خورد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده