بازیگر معروف برای یافتن پدرش به فضا رفت!

بازیگر آمریکایی که برای فیلم جدیدش جلوی دوربین رفته است، در لباس فضانوردی دیده شد.بنابراین گزارش، برد پیت در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش با عنوان «Ad Astra» که واژه ای لاتین به معنای «به سوی ستارگان» است، با لباس فضانوردی حضور یافت.این بازیگر که به تازگی مادربزرگش را از دست داده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است با لباس کامل یک فضانورد در صحنه این فیلم اسطوره ای علمی تخیلی در کالیفرنیا جلوی دوربین رفت.

داستان «به سوی ستارگان» درباره مهندس یک کمپانی نظامی به نام روی مک براید با بازی پیت است که سفری بین کهکشانی را برای پیدا کردن پدرش در پیش می گیرد. پدر وی در یک ماموریت برای یافتن حیات بیگانگان در کهکشان های دیگر ۲۰ سال پیش ناپدید شده است.این فیلم فضایی در یک شهر کوچک بیابانی در کالیفرنیا فیلمبرداری می شود که تنها ۷۳۵ نفر در آن سکونت دارند.

برد پیت در این فیلم با بازیگران قدیمی و کارکشته ای مثل تامی لی جونز و دونالد ساترلند هم‌بازی است. روت نگا بازیگر جوان و نامزد اسکار ۲۰۱۷ هم از دیگر بازیگران فیلم است.

فیلمبرداری این پروژه از اواخر آگوست شروع شد و فیلم قرار است تا سال ۲۰۱۹ راهی سینماها شود. جیمز گری این فیلم را کارگردانی می کند و فیلمنامه آن توسط اتان گروس نوشته شده است.برد پیت که سال پیش خبر جدایی اش از همسرش آنجلینا جولی مطرح شد، در مصاحبه ای که بهار امسال انجام داد تایید کرد که این جدایی و دور بودن از فرزندانش برایش بسیار سنگین بود. وی گفته بود از آن زمان در جستجوی یافتن معنای زندگی است.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده