یک اتفاق عجیب در سریال «هاتف»/ حدیثه تهرانی جایگزین زیبا بروفه در کربلا شد!

صحنه هایی از سریال هاتف در کربلا تصویربرداری شده که در آنها حدیثه تهرانی جایگزین زیبا بروفه است و نقش او را بازی می کند.به گزارش شایان فیلم ازایمنا، اولین قسمت سریال «هاتف» با یک روز تاخیر در زمان بندی اعلام شده و با تغییر بازیگر زن فیلم در صحنه هایی از فیلم که خارج از ایران گرفته شده بودند از ۱۶ مهرماه روی آنتن رفت.

زیبا بروفه نقش ریحانه دختر ابراهیم را در این مجموعه بازی می کند و در قصه همراه پدر راهی کربلا می شود. حدیثه تهرانی در صحنه های مربوط به کربلا به جای بروفه جلوی دوربین رفته است. البته این تصاویر با دوبله صدای زیبا بروفه پخش شدند.

داریوش یاری کارگردان سریال «هاتف» درباره صحنه ای از این سریال که در آن حدیثه تهرانی به جای زیبا بروفه نقش ریحانه را در کربلا بازی می کند گفت: زمانی که ما خواستیم این سریال را بسازیم فیلمنامه را به بازیگران شناخته شده زیادی در حوزه سینما و تلویزیون ارایه کردیم اما وقتی آن را خواندند به دلیل صحنه های کربلا آن را نپذیرفتند و بیان کردند از حضور در کربلا می ترسند اما زیبا بروفه تنها کسی بود که اتفاقا به دلیل علاقه ای که برای حضور در کربلا داشت آن را پذیرفت. اما اوایل مهر ماه که ما برای ضبط صحنه های کربلا آماده می شدیم اتفاقی خوشایند برای خانم بروفه افتاد و نتوانستند همراه گروه در کربلا حاضر شوند و ما حدیثه تهرانی را جایگزین کردیم.

یاری عنوان کرد: خداوند هدیه ای را که زیبا بروفه مدتی منتظرش بود در روند تولید این سریال به او زودتر داد و اواخر شهریور، او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده است.داریوش یاری گفت با توجه به اینکه امکان تغییر داستان میسر نبود از مردم در خواست می کنم که با شنیدن واقعیت از این قصور چشم پوشی کنند.

گفتنی است «هاتف» سریال مناسبتی محرم هر شب در ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده