اکران فیلم های مستند «کارستان» در گروه هنر و تجربه

فیلم های مستند «کارستان» با مشاورۀ رخشان بنی اعتماد و تهیه کنندگی مجتبی میر تهماسب از تیرماه در گروه هنر و تجربه اکران می شوند.

به گزارش ایمنا ، رخشان بنی اعتماد با انتشار یادداشتی از همۀ علاقمندان به سینما دعوت کرده است تا از «کارستان» حمایت کنند. تولید مجموعه مستندهای «کارستان» که به معرفی کارآفرین های ایرانی می پردازد، از سال ۱۳۹۳ آغاز شده  و این مجموعه با طراحی و سرپرستی رخشان بنی اعتماد و مجتبی میرتهماسب و مشارکت «بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان» با همکاری فیلم سازان مستند، در قالب فیلم هایی مستقل از زندگی و حرفه کارآفرینان موفق ایرانی تهیه شده است. بنی اعتماد در توضیح «کارستان» نوشته است: «خلاصه این که یک ایده قدیمی از ده سال پیش، با تلاش یک جمع حرفه ای و همدل، نهایتا در طول سه سال گذشته به ساخت شش فیلم منتهی شد.»

این شش فیلم مستند «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق نورد، «طبرستانی ها» و «بنیان گذار محک» به کارگردانی محسن عبدالوهاب، «مادر زمین» به کارگردانی مهناز افضلی، «پنبه تا آتش» به کارگردانی بهرام عظیم پور و «پازلی ها» به کارگردانی مهدی گنجی هستند که طبق برنامه ریزی انجام شده در تیر ماه سال جاری به فاصله هر بیست روز روی پرده سینماهای هنر و تجربه می روند.

نمایش این مستندها از چهارم تیرماه با «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق نورد آغاز می شود و پس از آن در تاریخ ۲۴ تیرماه دو مستند «طبرستانی ها» و «بنیان گذار محک» هر دو ساختهۀمحسن عبدالوهاب در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش درمی آیند و پس از آن نیز مستندهای دیگر اکران می شوند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده