فصل دوم سریال «نفس» امسال جلوی دوربین می رود

کارگردان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما اعلام کرد، «نفس» فصل دومی هم خواهد داشت که احتمالا در سال جاری تولید می شود. به گزارش خبرنگار ما جلیل سامان  در کانال تلگرامی خود در توضیح این مطلب نوشت: «نفس» سومین سریالی است که من درباره دهه شصت ساختم. این سریال و دوتای قبلی درعین حال که آثار مستقلی هستند اما در کنار هم مضامین مرتبطی را طرح می کنند. نقطه عزیمت «نفس» مثل دو کار قبلی عشق و وابستگی عاطفی است اما عشق سطوح مختلفی دارد و با هرکدام از شخصیت ها کاری می کند. هرچه داستان جلوتر می رود وجه تمایز نفس با کارهای قبلی بارزتر می شود و شخصیت ها رفتارهای پیچیده تری را از خودشان بروز می دهند. بارها و بارها غافلگیر می شوید و تصوراتتان درباره شخصیت ها به هم می ریزد.

سامان در ادامه به مخاطبان خود توصیه کرده است: قبل از تمام شدن آخرین قسمت سریال قضاوت نکنید تا لذت تماشای آن را از دست ندهید. تمام پلان ها، دیالوگ ها و رفتارهای شخصیت ها با منظور خاصی طراحی شده اند و منطق خاص خودشان را دارند مقایسه «نفس» با ارمغان و پروانه اشتباه است. به جای مقایسه بهتر است اطلاعات «نفس» را تجزیه و تحلیل و نکات مشترکشان را با کارهای قبلی پیدا کنید چون آنها سرنخ رفتارهای شخصیت ها هستند.

وی همچنین اعلام کرده است: فصل اول نفس در ٣٠ قسمت تهیه شده است. داستان و مضمون در اینجا به اوج می رسد اما داستان ادامه دارد. فصل دوم نفس به احتمال زیاد اگر خدا بخواهد در سال جاری فیلمبرداری خواهد شد که در آن سرنوشت شخصیت ها دنبال می شود..

لازم به ذکر است «نفس» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و ضمن بازپخش در ساعتهای ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۰ و ۱۶ روز بعد، از شبکه افق سیما نیز در ساعتهای ۲۳:۳۰ و ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ پخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران




    آوید ۱۷:۱۴ - ۲/۰۴/۱۰

    چند ساله منتظر فصل دومش هستم انشاالله زودتر پخش بشه


معرفي فيلم هاي روي پرده