دلیلی نمی‌بینم برای جشنواره فجر فیلم بسازم!

کارگردان فیلم "خانه کاغذی" گفت: بدون شک تا آن موقع فیلمی را نخواهم ساخت و اگر فیلمی بسازم دلیلی نمی‌بینم به فجر برسانم. مگر سال گذشته که برای سریدن به فجر فیلم "خانه کاغذی" را ساختم چه اتفاق ویژه‌ای افتاد که بخواهم امسال هم دوباره به جشنواره فکر کنم؟

مهدی صباغ‌زاده تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های آتی خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر به فکر شروع پیش تولید یک فیلم هستم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده و در صورتی که شرایط مهیا شود به آن خواهم رسید.

وی درباره حضور خود در سی‌وششمین جشنواره فجر افزود: بدون شک تا آن موقع فیلمی را نخواهم ساخت و اگر فیلمی بسازم دلیلی نمی‌بینم به فجر برسانم. مگر سال گذشته که برای رسیدن به فجر فیلم "خانه کاغذی" را ساختم چه اتفاق ویژه‌ای افتاد که بخواهم امسال هم دوباره به جشنواره فکر کنم؟تهیه‌کننده فیلم "ایتالیا ایتالیا" در همین راستا ادامه داد: سال پیش خانه کاغذی به دلیلی که هنوز مشخص نیست و البته مهم هم نیست از جشنواره کنار گذاشته شد. وقتی جشنواره ای با روند نادرست اجرا شود دلیلی نمی‌بینم در آن حضور داشته باشم.

کارگردان فیلم "خانه کاغذی"درباره زمان اکران این فیلم خاطرنشان کرد: زمان اکران این فیلم همان طور که قبلاً هم برنامه ریزی و ثبت شده بعد از فیلم "قشنگ و فرنگ" خواهد بود. برخی فیلم‌ها در چرخه اکران دچار تغییر در زمان نمایش شده‌اند اما خوشبختانه خانه کاغذی به موقع به روی پرده رفته و مطمئناً مخاطب خود را خواهد یافت.

گفتنی است صباغ‌زاده سال گذشته "خانه کاغذی" را پس از "راه بهشت" آن هم با پنج سال دوری از تولید سینما کارگردانی کرد، این فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر نیز بود اما در نهایت به این سی و پنجمین دوره این جشنواره راه نیافت. خانه کاغذی اردیبهشت امسال از سوی جشنواره جهانی فیلم فجر پذیرفته شد و در بخش جلوه‌گاه شرق به نمایش درآمد.پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی بازیگرانی هستند که در خانه کاغذی به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۱ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده