«نما به نما» جایگزین مسابقه «۳۰۰ ثانیه» می شود

کانال فارسی شبکه آی فیلم در روزهای آتی، پخش مسابقه تلویزیونی «نما به نما» را آغاز خواهد کرد. این مسابقه با اجرای نجمه جودکی، حسین رفیعی و سعید شیخ زاده همراه خواهدبود. مسابقه «نمابه‌نما» پس از پایان مسابقه «۳۰۰ ثانیه» از کانال فارسی شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مسابقه «نمابه‌نما» از اول آبان با فضایی متفاوت از مسابقه «۳۰۰ ثانیه» به تهیه کنندگی مجید محمودی آغاز می‌شود.محمودی درباره فضا و طرح مسابقه «نمابه‌نما» گفت: در ابتدای مسابقه شرکت کننده با ۲۰ مانیتور روبه‌رو می‌شود که با انتخاب یکی از این‌ها یا وارد فضای سؤالات خواهدشد یا یک بازی را انجام می‌دهد. به همین ترتیب تا ۴ مانیتور را انتخاب می‌کند و به بازی یا پاسخ به سؤالات ادامه می دهد تا رمز را پیداکند.

وی ادامه داد: با انجام یافتن هر مرحله، بخشی از رمز آشکار می‌شودکه در صورت پیدا شدن رمز و رفتن به خانه پایانی، شرکت کننده شانس خود را برای کسب جایزه ویژه امتحان می‌کند. در خانه پایانی نیز سؤالاتی در زمینه‌های مختلف طرح شده که شرکت کننده با پاسخ به تمام آن‌ها جایزه اصلی را کسب خواهدکرد، در غیر این صورت متناسب با تعداد سؤالاتی که پاسخ داده جایزه‌ای به او تعلق می‌گیرد.تهیه کننده مسابقه «نمابه‌نما» با بیان اینکه بازی‌های طراحی شده همگی مبتنی بر هوش بصری، حافظه، سرعت عمل و دقت است، گفت: در صورتی که شرکت کننده نتواند به رمز دست یابد، متناسب با امتیازاتش جایزه‌ای به اوتعلق می‌گیرد.

محمودی با اشاره به اینکه مسابقه هر روز در دو نوبت در ساعت‌های ۱۴:۳۰ تا ۱۵ و ۱۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه ها فقط  نوبت دوم روی آنتن می‌رود، گفت: نجمه جودکی نوبت اول و سعید شیخ زاده نوبت دوم را اجرا خواهندکرد. همچنین حسین رفیعی مجری ۲ قسمت از مسابقه در طول هفته خواهدبود.

 

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    فائزه ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    به نظر من که عالیه

    قادر ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    سلام خوبه مثل نمابه نما نباشه خیلی خوبه


معرفي فيلم هاي روي پرده