نهضت تولید محتوا در شبکه نمایش خانگی ساماندهی شود

جلسه تقدیر از تلاش سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل پیشین و آغاز به کار رسمی مهدی یزدانی مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری، عصر دیروز با حضور مهندس محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، جلیل اکبری صحت مشاور رئیس سازمان و حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمدمهدی حیدریان با تقدیر از زحمات دکتر ابطحی در مدیریت موسسه رسانه‌های تصویری گفت: در جلسه‌ هفته گذشته، در محل سازمان سینمایی که احکام جدید ابلاغ شد، دلایل و فلسفه جابجایی مدیران را توضیح دادم و آقای ابطحی نیز بر اساس ماموریت‌های جدیدی که برای موسسه رسانه‌های تصویری در نظر گرفته شده از این پس در بخش دیگری به ما یاری خواهند رساند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آقای ابطحی تا روز آخر، عملکردشان با دغدغه و در راستای حفاظت از منافع دست‌اندرکاران حوزه نمایش خانگی بود و دائما ضرورت حفظ سرمایه و منافع را متذکر بودند و ضروری است تا ما با ذکر همین منافع کمک کنیم تا حیات سینما طبیعی شود و در حوزه نمایش خانگی نیز در راستای نهضت تولید محتوا، حرکتی جدید آغاز شود. وی افزود: علاوه بر مأموریت‌های قبلی، ماموریت مهم آقای یزدانی در دوره جدید به سامان رساندن نهضت تولید محتوا در شبکه نمایش خانگی و ترسیم افق‌های بلند پیش روی موسسه در قالب یک برنامه مدون 4 ساله و اجرایی کردن آن است.

در ادامه این مراسم دکتر مصطفی ابطحی با اشاره به همکاری 4 ساله خود با سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، اظهار داشت: با توجه به تجاربی که در وزارت کشور و دانشگاه در ارتباط با اقتصاد داشتم، تلاش کردیم گام‌های خوبی در این حوزه برداریم. که در این دوره کوتاه حضور ما در موسسه رسانه‌های تصویری دو حرکت به انجام و فرجام رسید. یکی به سرانجام رساندن بحث VOD بود که امروز بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر مشترک فعال این سامانه هستند و امیدوارم با تلاش آقای یزدانی این رقم به 12 تا 13 میلیون نفر برسد و حرکت دوم هم راه‌اندازی سینمای سیار در شهرهای فاقد سینما بود که توانست موج جدیدی را در بین مخاطبان به راه بیندازد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده