ناگفته های بازیگر زن مشهور، از ملاقات بایک تهیه کننده و تقاضای رابطۀ جنسی از او

بازیگر معروفی که با نقش خانم دکتر در سریال «پزشک دهکده» شهرت دارد، در مورد آزار جنسی از سوی تهیه‌کننده‌ای قَدَر سینما افشاسازی کرد.«ورایتی» نوشت: «جین سیمور» هنرپیشه نقش دکتر «کویین» که حالا ۶۶ سال دارد، اعلام کرده در دوران ابتدایی کار حرفه‌ای‌اش، مورد آزار پرنفوذترین تهیه‌کننده هالیوودی در آن زمان قرار گرفته و تقریبا فعالیت هنری‌اش را کنار گذاشته است.

این زن بازیگر در مصاحبه‌ای که با برنامه استرالیایی «سانرایز» داشت، گفت: این تجربه برای من تهدیدآمیز بود و هنوز کارم را شروع نکرده، آینده‌ام در هالیوود را بی‌ثبات کرد. اغلب فکر می‌کردم که باید این داستان را بازگو کنم یا نه. اما الان حس می‌کنم این مساله خیلی مهم است.«سیمور» ادامه داد: در ابتدای حضورم، برای تست گریم فیلمی سینمایی رفته بودم که یک تهیه‌کننده مهم دیگر از من درخواست ملاقات کرد. او فیلم دیگری داشت که می‌خواست من در آن بازی کنم. خیلی هیجان‌انگیز بود. او از من خواست به خانه‌اش بروم تا فیلمبرداری را شروع کند. مدیر برنامه و آن تهیه‌کننده دیگر هم از فرصتی که برایم پیش آمده، خوشحال بودند.این بازیگر در ادامه اظهار کرد: وقتی به خانه او رفتم، انتظار داشتم گروهی از عوامل را آنجا ببینم، اما هیچکس آنجا نبود. او تستی را که انجام داده بودم، به من نشان داد و گفت: به همه گفته‌ام که تو برای این فیلم عالی هستی.

«سیمور» سپس اقرار کرد که در کمال ناباوری، این تهیه‌کننده در ازای بازی دادن او، تقاضای رابطه جنسی از او داشته و او هم سریعا آن خانه را ترک کرده است. علاوه بر این، این فرد پرنفوذ به او اصرار کرده حتی با دروغ گفتن، جریان آمدنش به خانه او و این مواجهه را از دیگران مخفی کند.«جین سیمور» در ادامه گفت: قدرت دست او بود. من حدود یک سال نتوانستم بازی کنم و شاید برای همیشه این کار را کنار می‌گذاشتم. این مساله نشان می‌دهد این جریان برای من چقدر ویرانگر بوده است.

جریان رسوایی‌های اخلاقی در سینمای هالیوود که با شکایت ده‌ها زن از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده قدر و سرشناس شروع شد، به شکایت بیش از ۴۰ زن از «جیمز توباک» ـ نویسنده و کارگردان آمریکایی ـ رسید و سپس در کمال ناباوری «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور سریال «خانه پوشالی» را در برگرفت. شهادت دو زن علیه «داستین هافمن» هم از دیگر رسوایی‌های اخیر سینمایی هالیوود بوده و با اظهارات «سیمور»، به نظر می‌رسد این جریان همچنان ادامه پیدا کند

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده