انتقاد بازیگران به سازندگان مسکن مهر و باقی قضایا!

شایان فیلم: یکی از نخستین عکسهایی که پس از زلزلۀ سرپل ذهاب مورد توجه قرار گرفت و بارها در فضای مجازی بازنشر شد؛ مربوط به تخریب آپارتمانهای موسوم به «مسکن مهر» بود که در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد ساخته شده بودند و مقاوم نبودن آنها مورد انتقاد گسترده مردم قرار گرفت. تخریب گسترده ساختمان‌های مسکن مهر در شهرهای زلزله‌زده این سؤال را ایجاد کرده که چرا بر خلاف تأکید مجریان طرح که در زمان شروع ساخت از مقاومت و کیفیت بالای مسکن مهر سخن گفته بودند، ریزش و خرابی این واحدها بسیار بیشتر از ساختمان‌های دیگر بوده است.

به گزارش شایان فیلم، در بین بازیگران نیز بهنوش بختیاری، هومن سیدی، سیاوش خیرابی، لیلا اوتادی و حمیدرضا آذرنگ در پست هایی جداگانه به این امر اعتراض کرده و خواستار محاکمه افرادی شدند که این گونه با جان و مال مردم بازی می کنند.( نوشته های آنها را می توانید در عکس بالا ببینید)

تکمیلی: با دستور دادستان اسلام آباد غرب، پیمانکار بیمارستان جدید این شهر که در زلزله تخریب شده است، بازداشت شد. سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نیز از معرفی سازندگان متخلف مسکن کرمانشاه در صورت احراز به قوه قضائیه خبر داد.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده