«راننده چینی» به تئاتر شهرزاد می رود

نمایش «راننده چینی» با کارگردانی پریزاد سیف از اول آذر در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود و سعید پورصمیمی این اجرا را افتتاح می کند. پریزاد سیف بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود به مهر گفت: قرار است از روز چهارشنبه اول آذر ساعت ۱۸ نمایش «راننده چینی» را که نوشته داریوش رعیت است در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببریم.وی درباره بازیگران و عوامل این اثر نمایشی افزود: در این نمایش رضا عمرانی و من به عنوان بازیگر حضور داریم و طراحی صحنه و نور نیز بر عهده ناصح کامگاری است. سعید محبی نیز دستیار کارگردان است.

سیف که پیش از این در نمایش هایی چون «شب سیزدهم»، «مهر و آیینه ها»، «چاه» و «شن» به ایفای نقش پرداخته بود، درباره دلایل اینکه حدود ۷ سال است بر صحنه تئاتر حضور پیدا نکرده بود، اظهار کرد: من از سال ۸۹ دیگر در تئاتر بازی نکردم و آخرین کارگردانی ام هم مربوط به یک نمایشنامه خوانی در سال ۹۱ است زیرا طی این سال ها شرایط مناسبی برای بازی و کارگردانی تئاتر برایم فراهم نبود.

«راننده چینی» داستان زن و مردی است که تنها راه ارتباطی آنها با جهان خارج، دوربین های متعددی است که مخفیانه در خارج از خانه نصب کرده اند. آنها شاهد قتلی می شوند که راننده ای ناشناس مرتکب آن شده و توهم این که راننده ناشناس چینی است، رفته رفته برایشان رنگ واقعیت به خود می گیرد و این زوج عجیب از طرف راننده مرموز چینی مورد تهدید قرار می گیرند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده