اگر در بازیگری رابطه وجود داشت، دخترم بیکار نبود!

بازیگر «جَنگ نفتکش ها» گفت: نمی توانم رابطه در فضای فعلی بازیگری و تأثیر آن در دریافت نقش ها را تأیید کنم چون اگر با رابطه نقش ها به بازیگران داده می شد دخترم باید هر سال در فیلم های زیادی حضور پیدا می کرد و بیکار نبود.مجید مظفری گفت: دو پیشنهاد از تلویزیون و سینما دارم که آثار خوبی هستند اما چون هنوز قرارداد نبسته ام نمی توانم جزئیات آنها را بگویم.

این بازیگر سینما درباره فضای حاکم بر تولیدات اظهار داشت: اهالی هنر از وضعیت موجود گله دارند و فضای خوبی حاکم نیست. تولیدات در جریان است و ساخته می شود اما در این میان عده ای گذشته را نسبت به امروز بهتر و برخی دیگر نیز حال حاضر را نسبت به گذشته بهتر می دانند.

مظفری درباره فضای حاکم بر بازیگری نیز بیان کرد: زمانی که ما وارد عرصه بازیگری شدیم رابطه وجود نداشت و بدون رابطه پیشرفت کردیم. نمی توانم رابطه در فضای فعلی بازیگری و تأثیر آن در دریافت نقش ها را تأیید کنم چون اگر با رابطه نقش ها به بازیگران داده می شد دخترم نیکی مظفری باید هر سال در فیلم های زیادی حضور پیدا می کرد.

وی درباره مسیر بازیگری و بازیگر موفق خاطرنشان کرد: به شخصه اعتقاد دارم راه درست بازیگری از طریق تحصیلات آکادمیک و سپس بازی در تئاتر و کار روی صحنه است و بازیگر موفق کسی است که این مسیر را طی کند. بازیگری مستلزم تلاش و به کارگیری تحصیلات آکادمیک و کار تجربی در کنار هم است و در این صورت می توان گفت که یک بازیگر می تواند موفق عمل کند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۵ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    پاکدست ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    آخه آی کیو خودت تو باند نیستی .


معرفي فيلم هاي روي پرده