فیلمی که اجازه نمایش درهیچ جایی را ندارد!

سخنگوی شورای صنفی نمایش، آب پاکی را روی دست عوامل «ارادتمند، نازنین بهاره تینا» ریخت و اعلام کرد که این فیلم اجازه هیچگونه اکران داخلی و خارجی ندارد.

اواخر هفته گذشته خبری در مورد اکران فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین بهاره، تینا» در کشور کانادا در رسانه‌ها منتشر شد. با گذشت ۲۴ ساعت از آن خبر، به ناگهان تهیه کننده این فیلم سینمایی اعلام کرد که پس از مشورت با مدیران سینمایی بنا بر ملاحظاتی، از نمایش این فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی صرف نظر کرده است. امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش، آب پاکی را روی دست عوامل «ارادتمند نازنین بهاره تینا» ریخت و اعلام کرد که این فیلم اجازه هیچگونه اکران داخلی و خارجی ندارد.

فیلم سینمایی «ارادتمند نازنین بهاره تینا» که سال ۹۴ جلوی دوربین رفت، از همان ابتدا با حواشی بسیاری روبرو شد و در انتها به محاق توقیف رفت. درباره اکران «ارادتمند نازنین بهاره تینا» در خارج از کشور، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به برنا می‌گوید: «قرارداد فیلم و پروانه نمایش کاهانی به شورای صنفی نمایش ارائه نشده و برای همین تا زمانی که این قرارداد در اختیار ما قرار نگیرد بدیهی است این فیلم اجازه هیچ گونه داخلی و خارجی اکران ندارد.»

نکته قابل توجه آن است که شورای صنفی نمایش فقط در زمینه نظارت بر قراردادهای پخش فیلم بین سینماداران و پخش کنندگان برای اکران داخلی مسئولیت دارد و تا به حال در زمینه اکران خارجی فیلم‌ها اعضای آن اظهار نظر نکرده بودند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۰ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده