«ساخت ایران۲» بهمن ماه در چین کلید می خورد

سریال «ساخت ایران2» بهمن ماه در کشور چین کلید می خورد. به گزارش شایان فیلم، حدود شش سال قبل سریالی به نام «ساخت ایران» توسط محمد حسین لطیفی ساخته شد که با استقبال مخاطبان در شبکه نمایش خانگی همراه بود. در آن سریال رضا گلزار و امین حیایی در کنار بهنام تشکر و فرهاد اصلانی نقش های اصلی را بازی می کردند و داستان درباره یک دکتر ایرانی به نام افشار جم  بود که موفق به ساخت یک پودر معجزه گر می شد اما یک دزد خرده پا(حیایی) با سرقت لب تاپ و پاسپورت وی، خود را  به جای دکتر جا می زد و به خارج از کشور می رفت. در آنجا با کمک دوست قدیمی اش (گلزار) تصمیم می گیرند امتیاز تولید این محصول را به یک کارخانه معروف اروپایی بفروشند اما...

در سری دوم این سریال رضا گلزار و امین حیایی حضور دارند و محسن کیایی نیز اضافه شده . سایر بازیگران نیز در حال انتخاب هستند. به گزارش شایان فیلم، کارگردان قبلی در این سری حضور ندارد و برزو نیک نژاد کارگردانی «ساخت ایران۲» را انجام خواهد داد.

در سری قبل داستان در فرانسه می گذشت و سازندگان، بخش های خارج از کشور را لبنان فیلمبرداری کرده بودند اما در سری جدید قرار است داستان در کشور چین روایت شود.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده