پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در اینستاگرام

امیررضا شاهین نیا: در دنیای امروزی که تکنولوژی و اینترنت بخش اعظمی از وقت همه را به خود معطوف کرده، فعالیت در شبکه های اجتماعی جزو دغدغه های جذاب بسیاری از اهالی موسیقی شده و کار به رقابت های گاه و بیگاه نیز در این زمینه رسیده است. «اینستاگرام» به عنوان شبکه ای مجاز و البته محبوب در سطح جهان، جدیدترین پدیده ایست که توانسته جایگزینی مناسب برای فیس بوک و توییتر شود.  وسعت محبوبیتش جوری شده که دیگر خیلی ها از آن به عنوان رسانه ای قدرتمند یاد می کنند. در گزارش پیش رو نگاهی انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و پرطرفدارترین خواننده ها در غول اشتراک گذاری عکس و تصویر تا جزئیاتی جالب را در اختیار شما قرار دهیم. جزئیاتی اعم از تعداد طرفداران هر خواننده در این شبکه اجتماعی و اینکه خواننده ها در صفحات شخصی شان بیشتر فعالیت هایشان در چه زمینه ای است.

1. آرمین زارعی معروف به تو ای اف ام -  4.5 میلیون نفر

 باور نکردنی است ولی این خواننده زیرزمینیِ همیشه خندان محبوب ترین خواننده ایرانی در اینستاگرام است. زندگی هنری بی حاشیه و زندگی شخصی لاکچریِ آرمین که در عکس هایش هم نمود دارد از دلایل محبوبیت او به شمار میرود. ترانه های احساسی و بعضا شاد او را هم میتوان به این موارد افزود.

 2. امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو - 3.9 میلیون نفر

  خوانندگان موسیقی رپ در اینستاگرام طرفداران بیشتری نسبت به بقیه دارند و امیر تتلو خواننده پر حاشیه موسیقی رپ یکی از این خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام است. اگر چه در ماه های اخیر شدیداً با افت فالوئر رو به رو شده (وگرنه نفر اول لیست بود!) ولی هنوز با نفرات بعدی اختلاف قابل توجهی دارد.

 3. یاسر بختیاری معروف به یاس - 3.1 میلیون نفر

 نفر سوم این لیست هم یک خواننده رپ است، ولی از لحاظ جایگاه اجتماعی و محبوبیتِ عمومی با دوم اول قابل مقایسه نیست! خواننده رپی که سوژه آهنگ هایش مسائل اجتماعی است و همواره دغدغه مردم را دارد یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی است و احتمال میرود به زودی به صدر جدول نزدیک شود.

4. بابک جهانبخش - 2 میلیون نفر

 جایگاه ششم لیست ما متعلق به «بابک جهانبخش» است. این خواننده در سال های اخیر با انتشار آلبوم هایی چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته است که البته بسیاری معتقدند آلبوم های اخر او چندان نتوانسته اند مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد. مردمداری و رفاقت با فالوئر ها یکی از دلایل اصلی محبوبیت بابک است، او اگر بتواند به تک تک کامنت ها توجه میکند و پاسخ میدهد و همه عکس هایش پر از حس خوب و به دور کینه و حاشیه و دشمنی است.

 5. سیروان خسروی - 1.7 میلیون نفر

  «سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ که بعد از انتشار قطعات «دوست دارم زندگی رو» و «به همین زودی» توانست طرفداران بیشتری را به آثار خود جلب کند، از محبوب ترین خواننده های پاپ شبکه مجازی اینستاگرام است. او بعد از چهره هایی چون «امیر تتلو» و چند خواننده دیگر بیشترین طرفدار را در فضای اینستاگرام دارد. از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعلا سیروان پیش از همه گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

 6. احسان خواجه امیری - 1.6 میلیون نفر

 احسان خواجه امیری چندان در اینستاگرام فعال نیست. ولی همین فعالیت کم او هم نتوانسته باعث شود او طرفداران خود را نداشته باشد. خالق آلبوم «عاشقانه ها» در آخرین پست های خود در اینستاگرام به جوایزش در جشن موسیقی ما پرداخته است. احسان در صفحه اینستاگرامش 101 نفر را دنبال می کند که از مشهورترین آنها می توان به «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «علیرضا افکاری»، «بابک جهانبخش» و «بنیامین بهادری» اشاره کرد.

 7. محسن یگانه - 1.5 میلیون نفر

 رقابت بین احسان خواجه امیری و محسن یگانه بسیار نزدیک است. حالا که دارید این گزارش را می خوانید شاید جای این دو هنرمند تغییر کرده باشد. صفحه اینستاگرام یگانه این روزها حال و هوای «نگاه» دختر محسن را دارد و این خواننده بیشتر عکس های دخترش را به اشتراک می گذارد. یگانه در این شبکه مجازی «سعید عرب»، «زانیار خسروی»، «علی لهراسبی»، «بابک جهانبخش»، «بنیامین بهادری» و «احسان خواجه امیری» را دنبال میکند.

8. بنیامین بهادری - 1.3 میلیون نفر

  «بنیامین بهادری» یکی از خواننده خاص و دارای حواشی خاص در بین هواداران است. مرگ همسر، افسردگی، بارانای شیرین، آلبوم نسیم، دوران بازگشت به زندگی، آلبوم بعدی، سلام بمبئی، ازدواج دوباره و تولد پسرش بن سان یک سیر حاشیه ای جذاب برای هواداران اش داشته است. به جز بنیامین، دخترش «بارانا» هم در این صفحه حضوری فعال دارد. نکته جالب صفحه اینستاگرام بنیامین تعداد بالای دنبال کننده او است که «رستاک حلاج»، «رضا صادقی»، «مرتضی پاشایی»، «علی پهلوان» جز مشهورترین آنها هستند.

  9. فرزاد فرزین - 1.2 میلیون نفر

 این خواننده و آهنگساز محبوب که اخیراً برنده جایزه بهترین تک آهنگ سال هم شده است، با فاصله ای کم در تعقیب بنیامین است. فرزاد فقط 68 نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند که از این لحاظ می توان او را جزو صدرنشینان لقب داد. «علی لهراسبی»، «امیر میلاد نیکزاد»، «عماد طالب زاده»، «یاحا کاشانی» جزو کسانی هستند که فرزین پیگیر اخبار آنهاست.

 10. همایون شجریان - 1 میلیون نفر

  شاهزاده موسیقی ایران 1 میلیون نفر فالوئر دارد و بخشی از آنها طبعا کسانی هستند که پیگیر کارها و احوال محمدرضا شجریان هستند و به صفحه پسرش سر می زنند. فاصله زمانی میان عکس هایش خیلی زیاد است و از خودش، پدر و طبیعت عکس می گذارد. همایون شجریان چون همواره به دور از حاشیه و جنجال بوده است، 1 میلیون نفر هوادار اصیل دارد و به همین دلیل پست هایش خیلی بیشتر از نفرات بالایی این لیست لایک میخورند.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۷ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    علی ۲۱:۱۴ - ۱/۰۵/۰۱

    داداش یاس اینستا ۸ میلیون فالوور داره


معرفي فيلم هاي روي پرده