اکران ٢٣ فیلم جشنواره فیلم فجر در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال در چارچوب برپایی جشنواره فیلم فجر ٢٣ فیلم این جشنواره در دو سینمای مشهد اکران می شوند. ٢٢ فیلم از این تعداد سینمایی بخش مسابقه و یک فیلم انیمیشن است.سیدسعید سرابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین به منظور حمایت از تولیدات سینمایی خراسان رضوی در کنار اکران آثار جشنواره فیلم فجر برخی تولیدات فاخر یک ساله سینمایی استانی نیز اکران می شوند.وی ادامه داد: افزایش آمار تماشاگران مهمترین هدف این دوره از جشنواره فیلم فجر در مشهد و امید است با همکاری رسانه ها تعداد مخاطبان جشنواره افزایش یابند و این دوره از جشنواره پر مخاطب ترین دوره جشنواره در مقایسه با ادوار گذشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به این که امسال مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در تهران برگزار نمی شود آئین آغاز کار جشنواره در مراکز استانها به صورت همزمان روز ١٢ بهمن ماه با حضور هنرمندان برپا می شود.

جشنواره بین المللی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون بطور معمول در میانه بهمن هر سال در تهران برگزار شده است. تاکنون ۳۵ دوره این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و امسال سی و ششمین دوره آن اجرا می شود

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده