پاسخ کارگردان فیلم «آینه بغل» به منتقدانِ فیلمش!

منوچهر هادی با انتشار پستی نسبت به انتقادات به فیلم هایش واکنش نشان داد. وی در اینستاگرام خود نوشت: معمولا عادت ندارم جواب نقدهای مزخرف و سخیف و پراز عقده بعضی منتقدان بی سواد که آرزوی نوشتن یک فیلمنامه و ساخت آن توسط خود یا دیگری بر دلشان مانده را بدهم . ولی اخیرا نقد مرخرفی خواندم که من را به فیلمسازی پرکار که با تبلیغات کالاهای مختلف در فیلم هایش فیلم خارج از استاندارد می سازد معرفی کردن . قطعا خطاب من به منتقدان باشعور وبا سوادی که نقدهایشان بی عقده و سالم و آموزنده هست نیست.

 سخیف نویسان عزیز، فیلمسازی با تبلیغ کالا و جذب سرمایه خصوصی بدون یک ریال حمایت دولتی و اکران اون فیلم در بدترین فصل سال بدون تبلیغ از طرف تهیه کنندگان و پخش کننده بدون اکران های گسترده مردمی و این فروش بی سابقه که در چهل روز از مرز دوازده میلیارد فروش می گذرد شرافت دارد به قلم کثیف تو که چشم دیدن فیلمی به این سالمی و بی ادعایی را نداری. فیلمسازی با تبلیغ کالای تولید کننده داخلی و پول حلال تهیه کننده بخش خصوصی شرافت دارد به قلم پر از عقده تو که زیبایی های یک اثر را کلا نمی بینی و فقط تبلیغات درون یک اثر صد درصد هنری تجاری را نشانه می گیری .

 فیلم های پرفروش سالم و شریف و سازندگانش شرافت دارند به فیلم هایی که با پول بیت المال از سفره نان مردم عزیز برداشته می شوند و نه افتخاری در جشنواره ها به دست می آورند ونه فروشی در گیشه. ملاک کار تجاری جذب مخاطب و رضایت آنها پس از دیدن فیلم میباشد و مخاطب باهوش امروز سینما تعارف با هیچ فیلمی ندارد وبه درستی تشخیص می دهد و هر نفر از آنها مبلغ خوبی هستند برای فیلم و چه تبلیغی از این بهتر. دوستان عقده ای و سخیف نویس به دفعات با الفاظ رکیک تر از متن من به فیلم های ما حمله کردین کاملا غیر منصفانه یکبار هم جواب بشنوید منصفانه.

امیدوارم روزی به آرزویتان نوشتن یک فیلمنامه و ساخت آن برسید و بفهمید که اگر فیلمی در این مملکت ساخته شد و رنگ پرده نقره ای سینماها را به خود دید باید، تاکید می کنم باید به تک تک عوامل آن اسکار بدهند و اگر فروش نجومی کرد اون فیلم که منتقدانی چون تو باید کسب تجربه کنید نزد سازندگانش. در آخر از منتقدان عزیزی که همواره نقدهای ارزشمندشان منصفانه و به دور از عقده بوده و تاثیر مثبت بر ذهن و کار بعدی من داشته صمیمانه تشکر می کنم و با احترام منتظر نقدهای بعدی شان هستم!

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده