سریال «عروس تاریکی» در 60 قسمت تولید می شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: عروس تاریکی سریالی 60 قسمتی و پر بازیگر است و بازیگرانی چون رویا نونهالی، رضا کیانیان، نرگس محمدی و فریبا کوثری از بازیگرانی هستند که در این سربال بازی می کنند.به گزارش میزان، شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی ام در سریال "عروس تاریکی" را به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان برای شبکه یک شروع کرده ام.

وی در همین راستا افزود: "عروس تاریکی" سریالی 60 قسمتی و پر بازیگر است و بازیگرانی چون رویا نونهالی، رضا کیانیان، نرگس محمدی و فریبا کوثری از بازیگرانی هستند که در این سربال بازی می کنند.این بازیگر درباره موضوع عروس تاریکی اظهار کرد: مخاطبان شاهد قصه اجتماعی در "عروس تاریکی" هستند، مجموعه ای پر از شخصیت های مختلف که شاید هر کدام به طریقی به هم مرتبط باشند اما هر کدام سرگذشت و قصه خاص خود را دارند.وی به فعالیت های دیگر خود اشاره و بیان کرد: در فیلم سینمایی "اولین امضا برای رعنا" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی ژکان بازی کردم که در مراحل پایانی امور فنی است تا برای اکران آماده شود که زمان اکران آن را نمی دانم.

بازیگر "محکومین" درباره تجربه تازه خود در عرصه بازیگری توضیح داد: این روزها مجری بازیگر "با همستان" در شبکه جام جم هستم که چند قسمت از آن پخش شده است. به استان های مختلف سفر میکنم و پتانسیل، آداب و سنن، غذاها و ویژگی های هر استان را به مردم نشان می دهیم.کمالزاده خاطرنشان کرد: چون برنامه از شبکه جهانی پخش می شود مخاطبان آن هموطنان خارج از ایران و داخل کشور هستند. هرچند مراجع بهتر از من برای نشان دادن مناطق مختلف ایران وجود دارد اما فکر می کنم به عنوان یک عضو کوچک از تلویزیون توانسته ام موثر عمل کنم و مردم "با همستان" را دوست دارند.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده