ادامۀساخت «روسی» درتهران/ کار صابر ابر تمام شد

اختصاصی شایان فیلم: فیلمبرداری پروژۀ سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی در سکوت خبری ادامه دارد. به گزارش شایان فیلم، طناز طباطبایی، امیر آقایی و میلاد کیمرام بازیگرانی هستند که تا کنون جلوی دوربین رفته اند. صابر ابر که بعد از «همه چیز برای فروش» برای دومین بار با ثقفی همکاری می کند؛ به علت در پیش داشتنِ یک مسافرت خارج از کشور، مجبور شد که به صورت فشرده جلوی دوربین برود و اولین بازیگری باشد که کارش در این پروژه تمام شده است. این درحالیست که بازی کامران تفتی هنوز آغاز نشده است.

به گزارش خبرنگار ما، «روسی» برخلاف ساختۀ قبلی این پدر و پسر یعنی فیلم «هلن» یک فیلم شهری نیست و همه داستان در حاشیه شهر می گذرد. از این رو می توان «روسی» را در حال و هوای فیلم «همه چیز برای فروش» قلمداد کرد. ضمن اینکه گروه این روزها در بیابان های اطراف تهران مشغول به کار هستند و هفته آینده برای ادامه کار به جنگل های گیلان می روند.

امین جعفری مدیر فیلمبرداری، مستانه مهاجر تدوین، شراره سروش طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گریم، هادی اکبر خواه مدیر تولید، کاوه قاسم زاده دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و فاطمه ثقفی، منشی صحنه از عوامل دست اندرکار این فیلم هستند. گفتنی است «روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۹ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده