ادامه فیلمبرداری «آتش و قدّاره» با بازیگران جدید

فیلمبرداری پروژه پر بازیگر «آتش و قدّاره» به کارگردانی محمد عرب با اضافه شدن بازیگران جدید ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارما و به نقل از ایرنا، در فیلم «آتش و قدّاره» نوشته منصور براهیمی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد عرب (گرگانی)، تاکنون حسین یاری، محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، هلیا امامی، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، ارژنگ امیرفضلی، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، قدرت الله صالحی، ایمان صفا و امین ایمانی مقابل دوربین رفته اند.همزمان با انجام فیلمبرداری این پروژه سینمایی تدوین آن نیز در حال انجام است.

پروژه سینمایی «آتش و قدّاره» با موضوع جوانمردی ایرانیان با سرمایه گذاری حمید دامغانی و حمیدرضا زاهدی با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور تولید می شود. به زودی مهران غفوریان، امیر نوری و... با گریم های متفاوت جلوی دوربین فیلم «آتش و قدّاره» خواهند رفت. از جمله عوامل فیلم «آتش و قدّاره» می توان به حسن پویا مدیر فیلمبرداری، محمدرضا شریفی نیا انتخاب بازیگران، اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس و سیدمحسن موسوی طراح چهره پردازی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی می رفتیم سقاخانه شمع نذر کنیم، یکی جلوی ما رو گرفت! می خواست بگه هیچ کس تو شهر حریف اون نیست! می خواست بگه شهرمال منه! همون وقت جوونمردی سر رسید و حسابی پوزه شو مالید به خاک! فریاد زد شهر صاحب داره!...

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده