همسر پیشین «سحر قریشی» چرا او را طلاق داد؟

سحر قریشی با سریال دلنوازان به شهرت رسید. بعد از مدتی ابهامات زیادی در رابطه با ازدواج وی مطرح شد. برای اینکه اصل ماجرا را بدانید با ما همراه شوید. به گزارش سایت الف، همسر اول سحر قریشی، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است و در مصاحبه پایانی خود درباره علت جدایی از سحر قریشی گفته بود: سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت.

وی در ادامه گفته بود: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجازه کار به او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.

اخوان ذاکری با اشاره به اینکه تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند، گفته بود: تهیه کننده سریال دلنوازان با من برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد. سحر در مصاحبه های زیادی گفته است دیپلم دارد. شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است؟ تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم از او جدا شوم و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند !

پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش

سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود که با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد.

سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در آمریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند. خودشان را مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد از آن چند مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.

به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم، حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جوگیر ! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور حضور یافته بود که با سوال خصوصی رضا رشیدپور در مورد اینکه با امید علومی چه نسبتی داری مواجه شد.سحر قریشی گفت: من در حال حاضر در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی زندگی ام را ادامه دهم. از قبل امید را می شناختم و الان به صورت محرم (صیغه محرمیت) برای آشنایی بیشتر با هم رابطه داریم که اگر ان شاء الله تفاهم داشتیم در آینده ازدواج کنیم.

ازدواج سحر قریشی با آقای خواننده هم کنسل شد

چند ماه پس از حضور قریشی در دید در شب وی در مصاحبه اینترنتی تلویحا ماجرای ازدواج با امید علوی را هم رد کرد.

شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی

اخیرا هم شایعه‌ای در مورد ازدواج این بازیگر مشهور و مهدی طارمی فوتبالیست تیم پرسپولیس به وقوع پیوسته که سریعاً واکنش هر دو طرف را در برداشت. این شایعه با انتشار یک توئیت در صفحه مهدی طارمی شکل گرفت. البته مهدی طارمی سریعاً آن را تکذیب کرد.

وقتی خبرنگاران در مورد این شایعه با سحر قریشی تماس گرفتند، وی جواب واضحی نداد و گفت: این موضوع باعث می شود مجددا در مورد این شایعه مصاحبه ای انجام دهم.سحر قریشی با خنده در ادامه پاسخ تلفنی‌اش گفته است: قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟ فکر می کردم در مورد برادرم تماس گرفته اید تا با من مصاحبه کنید. در پایان این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این گونه صحبت ها خیلی می گویند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    برزو ۰۰:۵۶ - ۹۷/۰۵/۱۷

    بنظر من این خانم فقط برای مطرح شدن تلاش می کند وگرنه آدم نورمال هیچوقت اجازه نمی ده کسی به زندگی خصوصیش سرک بکشه البته فضولی تو ذات ما ایرانیاس مخصوصا درباره بازیگرا اما آدم هم می تونه بازیگر باشه هم موقر و متین


معرفي فيلم هاي روي پرده